تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در ایالات متحده از سطح کل بیکاری بیشتر است

تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در ایالات متحده از سطح کل بیکاری بیشتر است
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 938 نفر

تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در ایالات متحده از سطح کل بیکاری بیشتر است

وزارت کار روز چهارشنبه گزارش کرد که تعداد فرصت‌های شغلی در ماه ژانویه نزدیک به ۵ میلیون نفر از کارگران موجود بیشتر است، که این مقدار نشان از ضعف اشتغال در تاریخ ایالات متخده بوده است.

بر اساس بررسی‌های بازگشایی‌های شغلی و گردش مالی نیروی کار دفتر آمار کار، مجموع فرصت‌های شغلی در واقع اندکی کاهش یافته و به ۱۱.۲۶ میلیون رسیده است و همچنان باعث شد که آگهی‌های شغلی ۴.۷۵ میلیون نفر بالاتر از مجموع بیکاران در نظر گرفته شده در این ماه باشد.

مقدار گزارش شده بیش از تخمین FactSet که ۱۰.۹ میلیون بود است.

همراه با کاهش اندک فرصت‌های شغلی، ترک کار توسط کارگران به صورت داوطلبانه نیز کاهش یافت. استعفای موسوم به استعفای بزرگ نیز در این ماه کمتر شد که با کاهش به ۴.۲۵ میلیون نفر (کاهش ۳.۴ درصدی) و کمترین مقدار از ماه اکتبر همراه بود. به عنوان سهم نیروی کار، نرخ ترک کار از ۳ درصد در دو ماه قبل به ۲.۸ درصد کاهش یافت.

مقامات فدرال رزرو گزارش JOLTS را برای نشانه هایی از رکود نیروی کار تماشا می کنند. با نرخ بیکاری ۳.۸ درصد، سیاستگذاران احساس می کنند که اقتصاد نزدیک به اشتغال کامل است. بنابراین همراه با تورم ۷.۵ درصدی، بازار کار قوی زمینه را برای یک سری افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سال جاری فراهم کرده است.

بر اساس گزارش گلدمن ساکس، شکاف بین مشاغل و کارگران به عنوان معیار نیروی کار پس از کاهش از ۳.۲ درصد در دسامبر، ۲.۹ درصد است. این بانک اعلام کرد که این سطح بالاترین سطح در تاریخ پس از جنگ جهانی دوم است و “نشان می‌دهد که رشد شدید دستمزدها تا زمانی که بهبود در عرضه نیروی کار و عادی‌سازی فرصت‌های شغلی، بازار کار را به تعادل برساند ادامه خواهد داشت.”

ارقام تجدیدنظر شده ای که وزارت کار به همراه گزارش روز چهارشنبه منتشر کرد، نشان داد که بازار کار در سال گذشته به طور قابل توجهی بیشتر از آنچه در ابتدا گزارش شده بود، فرصت‌های شغلی ایجاد کرده است. این تعداد در ماه دسامبر به تنهایی با ۵۲۳،۰۰۰ بالاتر مورد بازنگری قرار گرفت و بخشی از تغییرات جمع شده در سال ۲۰۲۱ را نزدیک به ۱ میلیون بالاتر نشان داد. بازنگری ها همچنین باعث افزایش ۴۴۲،۰۰۰ ترک مشاغل شد.

در سطح صنعت، بخش تولید با افزایش ۱۰۹،۰۰۰ شغلی و افزایش ۰.۸ درصدی نرخ فرصت‌های شغلی، افزایش چشمگیری داشت.

اوقات فراغت و خوشایند صنعتی که از نزدیک تماشا شد،  یک کاهش قابل‌توجه در این ماه داشت و ۳۱۴،۰۰۰ واحد یا ۱.۸ درصد کاهش یافت.

گزارش JOLTS یک ماه زودتر از تعداد حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی این وزارتخانه ارائه می‌شود. گزارش حقوق و دستمزد فوریه نشان داد که سطح بیکاری بیشتر کاهش یافته و به ۶.۲۷ میلیون نفر رسیده است. شرکت‌ها با کمبود شدید نیروی کار دست و پنجه نرم می‌کنند، اما تعداد کل حقوق و دستمزد همچنان به سطوح قبل از همه‌گیری کرونا نزدیک‌تر شده است، زیرا مشاغل بیشتری پر شده‌اند.

 

در ماه فوریه، حقوق و دستمزدها ۶۷۸،۰۰۰ نفر افزایش یافت و کل اشتغال را به ۱.۱ میلیون نفر از سطح فوریه ۲۰۲۰ رساند.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx