تلاش فعالان محیط زیست برای مقابله با ماینینگ اثبات کار

تلاش فعالان محیط زیست برای مقابله با ماینینگ اثبات کار
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 837 نفر

تلاش فعالان محیط زیست برای مقابله با ماینینگ اثبات کار

گروهی متشکل از هشت سازمان متمرکز بر محیط ‌زیست از سازمان ‌های مختلف دولت بایدن درخواست کرده ‌اند تا رویکردهای جدیدی را در پاسخ به ماینینگ اثبات کار و سایر عملیات ‌های استخراج ارز دیجیتال پیاده‌ سازی کنند.

در نامه ای به دفتر علم و فناوری ایالات متحده، این گروه ها از کاخ سفید درخواست کردند که سیاست هایی را با هدف محدود کردن استفاده از برق و آلودگی آب و هوای مرتبط با ارزهای دیجیتال که به ماینینگ اثبات کار متکی هستند، وضع کند.

به طور خاص، این سازمان ‌ها ادعا کردند که استخراج ارزهای دیجیتال در ایالات متحده با ایجاد تقاضای فزاینده برای برق حاصل از سوخت ‌های فسیلی، تهدید زنجیره ‌های تامین و ایجاد زباله ‌های الکترونیکی به جوامع آسیب رسانده است.

لازم به ذکر است که این گروه ها عبارت اند از: گروه کاری محیط زیست، عدالت زمین، صلح سبز، اتحادیه رای دهندگان حفاظت از محیط زیست، باشگاه سیرا، دوستان زمین، نگهبان دریاچه سنکا و حافظ رودخانه میلواکی.

این گروه ها پیشنهاد کردند که آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا (EPA) شرکت ‌های ماینینگ اثبات کار را تحت بررسی‌ های دقیق قرار دهد. و این شرکت ها را از لحاظ دفع زباله‌ های الکترونیکی و همچنین رسیدگی آلودگی صوتی ناشی از ریگ های ماینینگ بررسی کند.

علاوه بر این، آنها از دفتر مدیریت و بودجه اداره اطلاعات و امور تنظیمی این کشور درخواست کردند که شرکت های ماینینگ به منظور افشای انرژی مصرفی ها ثبت شوند.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx