قانون گذاران امریکایی در کدام ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند؟

قانون گذاران امریکایی در کدام ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند؟
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 965 نفر

قانون گذاران امریکایی در کدام ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند؟

بر اساس گزارش اخیر Unusual Whales، پلتفرمی که فعالیت ‌های غیرمعمول بازار را ردیابی می ‌کند، به نظر می ‌رسد که علاقه به ارزهای دیجیتال بین اعضای کنگره امریکا رو به افزایش است.

علیرغم همه اما و اگرهای ایجاد شده توسط لایحه زیرساختی بایدن و مشکلاتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برای بازار کریپتو ایجاد کرده، کنگره ۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار در سهام، ۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار در قراردادهای آپشن و ۱۲۴,۰۰۰ دلار در سایر دارایی ها معامله انجام داده است.

در این بین، بیشترین حجم معاملات به بیت کوین اختصاص یافته است. اسناد مالی نشان می دهند که سناتور سینتیا لامیس (Cynthia Lummis) بین سال های ۲۰۱۳ – ۲۰۲۱ در حدود ۱۰۰,۰۰۰ دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است.

سناتور پت تومی (Pat Toomey)، که خود صریحا از ارزهای دیجیتال دفاع کرده، ۳۰,۰۰۰ دلار ارز دیجیتال خریداری کرده است. او همچنین مقادیر برابری از GBTC و ETHE را به پرتفوی خود اضافه کرده است.

بری مور (Barry Moore)، نماینده آلاباما، ۴۵,۰۰۰ دلار کاردانو و ۱۵,۰۰۰ دلار اتریوم خریده است. همچنین گفته می شود که این سیاستمدار مبلغ قابل توجهی در میم کوین دوج کوین سرمایه گذاری کرده است.

مارک گرین (Mark Green)، که اولین قانونگذاری بود که اعلام کرد در ارزهای دیجیتال سرمایه ‌گذاری‌ کرده است، رمزارزهای BAT و CELO را در ماه مارس ۲۰۲۱ خریداری کرد. وی سپس در ماه آوریل آلت کوین های XLM، LINK، DOGE، ETC و EOS را به سبد خود افزود. وی با اینکه در رمزارزهای زیادی سرمایه گذاری کرده، اما به صورت علنی از کریپتو حمایت نکرده است.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx