قیمت دوج کوین در یک روز بیش از ۱۵۰% افزایش یافت!

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2555 نفر

قیمت دوج کوین در یک روز بیش از ۱۵۰% افزایش یافت!

دیروز در حالی که بیشتر چشم ها به سقف شکنی های پی در پی بیت کوین بود، دوج کوین توانست یک انفجار را تجربه کند. این رمز ارز که به دلیل توجه الون ماسک، مدیر عامل تسلا مشهور شده، توانست از قیمت ۰.۰۰۵۵۳۹۲ به قیمت ۰.۰۱۳۹۸۸۰ برسد و سرمایه گذاران خود را به سود قابل توجهی برساند.

دوج کوین هم اکنون سرمایه‌ای بالغ بر ۱.۵ میلیارد دلار دارد که آن را به بیست و چهارمین ارزدیجیتال بزرگ تبدیل کرده ‌است.

Dogecoin (doge) به نام دوج معروف است. این پول دیجیتالی منبع باز توسط بیلی مارکوس از پورتلند، اورگان و جکسون پالمر از سیدنی، استرالیا به وجود آمد و در دسامبر ۲۰۱۳ از Litecoin خارج شد.  الون ماسک، مدیر عامل تسلا، چندین توئیت در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که Dogecoin سکه مورد علاقه اوست.

 

 

دوج کوین چگونه استخراج میشود؟

Dogecoin از چندین جهت با پروتکل اثبات کار بیت کوین متفاوت است ، یکی از آنها استفاده از فناوری Scrypt است. این آلت کوین دارای زمان بلوک ۱ دقیقه است و میزان کل عرضه آن بدون محدودیت است ، به این معنی که محدودیتی در تعداد Dogecoin قابل استخراج وجود ندارد. شما می توانید Dogecoin را به صورت انفرادی یا با پیوستن به استخر استخراج استخراج کنید. یک استخراج کننده Doge می تواند ارز دیجیتال را روی ویندوز ، مک یا لینوکس و GPU استخراج کند. از سال ۲۰۱۴ ، می توانید Litecoin را در همان فرآیند استخراج Dogecoin استخراج کنید ، زیرا فرآیند ها ادغام شده اند.

 

کاربرد دوج کوین چیست؟

Dogecoin در درجه اول به عنوان یک سیستم اطلاع رسانی در Reddit و Twitter برای پاداش دادن به ایجاد یا به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت استفاده شده است. با شرکت در جامعه ای که از ارز دیجیتال استفاده می کند.

 

چگونه میتوان دوج کوین خرید؟

در حال حاضر اکثر صرافی های مطرح دنیا، دوج کوین را در لیست خود برای خرید و فروش قرار داده اند. شما میتوانید دوج کوین را از صرافی ارزینجا نیز خرید نمایید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx