حجم معاملات روزانه صرافی بایننس (Binance) از ۸۰ میلیارد دلار فراتر رفت

حجم معاملات روزانه صرافی بایننس از 80 میلیارد دلار فراتر رفت
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1805 نفر

حجم معاملات روزانه صرافی بایننس (Binance) از ۸۰ میلیارد دلار فراتر رفت

صرافی بایننس (Binance) اعلام کرد که حجم معاملات روزانه این صرافی در مبادلات اسپات و مشتقات از ۸۰ میلیارد دلار فراتر رفته است.

چنگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) مدیرعامل صرافی بایننس که بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در دنیا از نظر حجم معاملاتی است در ۴ ژانویه گزارش کرد که حجم تجارت روزانه این صرافی از ۸۰ میلیارد دلار فراتر رفته است.

افزایش چهار برابری حجم معاملات بایننس

چنگ پنگ ژائو در توییتر خود به مقایسه حجم معاملات این صرافی با بازار صعودی سال ۲۰۱۷ پرداخت و گفت که حجم معاملات روزانه این صرافی در مقایسه با بازه زمانی ۱۵ نوامبر تا ۱۵ دسامبر سال ۲۰۱۷، بیش از چهار برابر افزایش یافته است.

یک روز قبل از توییت چنگ پنگ ژائو، حجم معاملات اسپات صرافی بایننس از ۲۳.۶ میلیارد دلار فراتر رفت و حجم مبادلات مشتقات این صرافی نیز به رقم ۵۷ میلیارد دلار افزایش یافت.

با وجود این رکورد شکنی، CZ اذعان کرد که صرافی بایننس طی بازار صعودی اخیر، اختلالاتی را نیز تجربه کرده است. وی در این خصوص گفت:

امروز با مشکلاتی در خصوص مقیاس پذیری مواجه شدیم. با ادامه رشد و بزرگتر شدن، احتمالا با مشکلات بیشتری رو به رو خواهیم شد. ما بی عیب و نقص نیستیم اما مشکلاتمان را در سریع ترین زمان ممکن برطرف خواهیم کرد.

با این حال، علاوه بر افزایش بی سابقه در فعالیت تجاری خود، در تاریخ ۴ ژانویه صرافی بایننس تسویه حسابی به ارزش ۱۹۰ میلیارد دلار را در عرض ۱۰ دقیقه با کاهش ارزش بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار پردازش کرد.

در همان روز، سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried)، مدیر عامل و بنیانگذار صرافی FTX ، گزارش داد که این صرافی در آن روز بیش از ۱۰ میلیارد دلار از حجم ۱۸۰ میلیارد دلاری مبادلاتی خود را پردازش کرده است.

رکورد شکنی حجم معاملات صرافی بایننس در حالی رخ می دهد که ارزش بیت کوین در مقایسه با بالاترین سطح ثبت شده قبلی خود، بیش از ۵۰٪ افزایش یافته و حالا در کانال ۳۰ هزار دلاری قرار گرفته است. اتریوم نیز برای اولین بار از ژانویه سال ۲۰۱۸ موفق شده چهار رقمی بشود.

رکورد شکنی ارزش کل قفل شده دیفای

به نظر می رسد که سود کسب شده از روند صعودی اخیر به دیفای سرازیر شده است. ارزش کل قفل شده در دیفای با افزایشی چشمگیر از ۱۲.۵ میلیارد دلار در ابتدای دسامبر هم اکنون به ۱۸ میلیارد دلار افزایش یافته است.

با این وجود تعداد بیت کوین های قفل شده در دیفای از رکورد ۶۵ هزار واحدی ثبت شده در اواخر اکتبر به ۲۵ هزار واحد کاهش یافته است. اتریوم نیز از ۹ میلیون واحد ثبت شده در اواسط نوامبر به ۶.۸ میلیون واحد کاهش یافته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx