لایحه مالیات رمزارزها در آمریکا تصویب شد

مجلس
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1251 نفر

لایحه مالیات رمزارزها در آمریکا تصویب شد

لایحه زیرساخت اولین بار توسط دولت بایدن با هدف بهبود شبکه حمل و نقل ملی و پوشش اینترنتی ارائه شد. مجلس نمایندگان ایالات متحده لایحه زیرساختی ۱.۲ تریلیون دلاری دو حزبی را تصویب کرد که در صورت امضای رئیس جمهور جو بایدن، مقررات جدیدی را در رابطه با گزارش مالیات رمزارزها برای همه شهروندان اعمال می کند.

لایحه زیرساخت اولین بار توسط دولت بایدن با هدف بهبود شبکه حمل و نقل ملی و پوشش اینترنتی ارائه شد. با این حال، این لایحه الزامات گزارش‌دهی سخت‌گیرانه‌ای را برای جامعه کریپتو الزامی می‌کند، و همه تراکنش‌های دارایی دیجیتال به ارزش بیش از ۱۰۰۰۰ دلار را ملزم می‌کند به IRS گزارش شود. این لایحه برای اولین بار در ۱۰ اگوست با ۶۹ رای موافق در مقابل ۳۰ رای مخالف توسط سنا تصویب شد، که بعدها طرح اصلاح آن توسط شش ستاتور به مجلس ارائه شد.

پت تومی، یکی از این شش سناتور در این باره گفت: این قانون یک دستور گزارش مالیاتی بر ارزهای دیجیتال را تحمیل می کند که نوآوری‌ها و فناوری‌های آینده را تهدید می کند.

علیرغم عدم شفافیت کلمه به کلمه این لایحه، لایحه زیرساخت قصد دارد با توسعه دهندگان نرم افزار، اعتبارسنجی تراکنش ها و اپراتورهای گره های جامعه رمزنگاری مشابه با کارگزاران موسسات سنتی رفتار کند.

مجلس نمایندگان این لایحه بحث برانگیز را پس از کسب ۲۲۸ رای در مقابل ۲۰۶ رای به رئیس جمهور بایدن سپرد. علاوه بر این، جامعه کریپتو نسبت به توصیف مبهم کلمه «کارگزار» که در نتیجه ممکن است الزامات گزارش مالیاتی غیرواقعی را برای جوامع فرعی مانند ماینرها تحمیل کند، ابراز نگرانی کرد.

به عنوان یک پیامد، ناتوانی در افشای درآمدهای مربوط به رمزنگاری به عنوان یک تخلف مالیاتی و جرم تلقی می شود. کارشناسان حقوقی اصلاحاتی را در لایحه زیرساخت توصیه کردند که عدم گزارش تراکنش‌های دارایی دیجیتال را یک جرم کیفری می‌داند.

آبراهام ساترلند، مدرس دانشگاه ویرجینیا، نگرانی‌های خود را در مورد تصمیم دولت ایالات متحده برای اطلاق اصطلاحات زیرمجموعه‌های کریپتو به عنوان کارگزار عنوان کرد: این برای همه کاربران دارایی های دیجیتال بد است، اما به ویژه برای امور مالی غیرمتمرکز بد است. این قانون به طور کامل DeFi را ممنوع نمی کند. در عوض، الزامات گزارشی را تحمیل می کند که با توجه به نحوه کار DeFi، رعایت آن را غیرممکن می کند.

 

معتبرترین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال در آکادمی ارزینجا

ارزینجا در اینستاگرام – ارزینجا در تلگرام

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx