بررسی محبوبیت رمزارزها در آمریکا

آمریکا
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1213 نفر

بررسی محبوبیت رمزارزها در آمریکا

براساس یک تحقیق توسط شرکت علوم مدنی آمریکا، تقریبا ۶ میلیون نفر از مردم آمریکا، یعنی حدود ۴ درصد از نیروی کاری این کشور، مشاغل خود را به دلیل کسب سود و درآممد مناسب از رمزارزها ترک کرده‌اند.

علوم مدنی بیش از ۱۷۰۰۰ پاسخ دهنده را در سراسر کشور به مدت هفت ماه از ۲۰ آوریل ۲۰۲۱ تا ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ مورد بررسی قرار داد.

 

درآمد از رمزارزها و آزادی کاری

۱۱ درصد از ۶۷۴۱ پاسخ‌دهنده اعتراف کرده‌اند که شغل خود را ترک کرده‌اند یا افرادی را می‌شناسند که پس از به دست آوردن آزادی مالی از دست‌آوردهای ارزهای رمزنگاری‌شده، شغل خود را ترک کرده‌اند. ۶۴ درصد از کسانی که شغل خود را ترک کردند، گفتند که درآمدشان زیر ۵۰۰۰۰ دلار سالیانه است، در حالی که ۵۳ درصد گفتند که افرادی را می شناسند که به همین دلیل کار را ترک کردند.

مارک کوبان در مورد این نظرسنجی گفت: دستمزدهای پایین عامل اصلی بی انگیزگی افراد در نیروی کار است. درست برخلاف، افرادی که دارای براکت‌های درآمدی بالاتری هستند. مانند معامله‌گرانی که اعتراف می‌کنند که از ارز دیجیتال عمدتاً برای تکمیل درآمد خود و تنوع بخشیدن به سبد سرمایه‌گذاری خود استفاده می‌کنند. اگرچه سرمایه‌گذاران سنگین‌تر سهام ممکن است شغل خود را در نتیجه هر گونه سود ارز دیجیتال رها نکنند، آنها هستند که بخش عمده‌ای از بازار را هدایت می‌کنند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۹۰ درصد از افراد بین ۱۸ تا ۳۴ سال از ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری های بلندمدت استفاده می کنند.

جوان‌ترین افراد جمعیتی به احتمال زیاد کریپتو را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت نگه می‌دارند، در حالی که آن‌هایی که ۵۵ سال به بالا دارند، با ترجیح خود برای کریپتو به‌عنوان یک برنامه کوتاه‌مدت، تحمل ریسک مالی بسیار بیشتری نشان می‌دهند.

این نظرسنجی به این نتیجه رسید که در حالی که فناوری بلاک چین عمیقاً در تمرکززدایی ریشه دارد، ارزشمندترین کیفیت آن در حال حاضر به عنوان سهامی سوداگرانه برای معامله گران و افرادی است که به دنبال سودهای کوتاه مدت و بلندمدت هستند.

 

معتبرترین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال در آکادمی ارزینجا

ارزینجا در اینستاگرام – ارزینجا در تلگرام

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx