شرکت‌های رمزارزی به دنبال جذب نیرو و تبلیغات گسترده در حوزه متاورس هستند

شرکت‌های رمزارزی به دنبال جذب نیرو و تبلیغات گسترده در حوزه متاورس هستند
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1270 نفر

شرکت‌های رمزارزی به دنبال جذب نیرو و تبلیغات گسترده در حوزه متاورس هستند

شرکت‌های استخدام کریپتو که به دنبال جذب استعداد هستند، با سرمایه‌گذاری در کمپین‌های تبلیغاتی گران‌قیمت، نقش خود را پر رنگ‌تر کرده‌اند.

فضای استخدام کریپتو رو به رشد است زیرا شرکت ها برای استعدادها می جنگند. و آنها این جنگ را با کمپین های تبلیغاتی برای جلب توجه استعدادها انجام می دهند.

نمونه ای از این هزینه های تبلیغاتی توسط شرکتی به نام Chrono.Tech انجام می شود. آنها یک شرکت مشاغل رمزارزای هستند. و اخیراً، کمپین تبلیغاتی آنها در میدان تایمز با یک بیلبورد ۲۰۰ فوتی روشن شد.

سرگئی سرجینکو شرکت Chrono.tech را در سال ۲۰۱۶ تأسیس کرد. او گفت:

با این کمپین تبلیغاتی ما بیانیه ای جسورانه ارائه می دهیم که ایالات متحده برای مشاغل رمزارزی و NFT آماده است. از آنجایی که کارگران آمریکایی شروع به کار در متاورس می کنند، Chrono.Tech اینجا آمده است تا به آن بپردازد.

تبلیغات بیلبورد در میدان تایمز اولین بخش از یک کمپین تهاجمی بین‌المللی است که انتظار می‌رود سر و صدای سایر شرکت‌های در حال افزایش استخدام کریپتو را کاهش دهد.

استخدام کریپتو و فریلنسرها

شرکت Chrono.tech می گوید که آنها قدیمی ترین تجارت بلاک چین در استرالیا هستند. این شرکت یک پلتفرم HR و استخدام به نام LaborX دارد.

این پلتفرم توسط فریلنسرها در سراسر جهان برای تعامل به صورت همتا به همتا استفاده می شود. و از طریق این پلتفرم می‌توانند پرداخت‌های خود را با ارزهای دیجیتال دریافت کنند. این شرکت ادعا می کند که پایگاه کاربر LaborX دارای ۴۶،۰۰۰ فریلنسر است.

توکن TIME، توکن اصلی اکوسیستم Chrono.tech است. صاحبان توکن‌های TIME می‌توانند حساب‌های ممتاز رایگان در LaborX دریافت کنند. همچنین این شرکت می‌گوید دارندگان توکن TIME پاداش هفتگی برای استیک توکن‌های خود با ۴.۰۲% بازده سود سالیانه (APY) دریافت می‌کنند. در حال حاضر بیش از ۸۰ میلیون دلار TIME استیک شده است.

اکثر مشاغلی که در این پلتفرم تبلیغ می شوند، بازی کن و پول در بیار (P2E) هستند. به عنوان مثال، Crypto Gaming Unite (CGU) بزرگترین لیگ P2E در جهان است.

اعضای آنها برای بازی در متاورس دستمزد می گیرند. CGU در سنگاپور و دبی مستقر است. هدف آن گرد هم آوردن مردم کشورهای در حال توسعه برای ایجاد یک اقتصاد متواتر جدید و کسب درآمد پایدار است. این در حالی است که گیمرها در حال یادگیری مهارت های دیجیتال جدید و تعامل با جامعه جهانی بازی های بلاک چین هستند.

استخدام کریپتو و متاورس

سرجینکو می گوید که متاورس به زودی از حوزه بازی فراتر می رود و در اشکال دیگر فعالیت های تجاری منشعب می شود.

ایالات متحده برای مشاغل رمزارزی و NFT آماده است. کارگران آمریکایی شروع به فعالیت در متاورس خواهند کرد، پرداخت‌هایی را به صورت رمزاارزی دریافت می‌کنند و به دنبال ایجاد سبد سهام خود خواهند بود.

این کمپین تبلیغاتی ۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری شده است. همین سرمایه گذاری غول آسا این شرکت را قادر ساخت تا شک تبلیغاتی به بازار ایالات متحده وارد کند.

۳۰ میلیون دلار به لطف MH Carnegie ، صندوقی که همنام مارک کارنگی است، بود. او یک سرمایه گذار، کارآفرین، سرمایه گذار و مشاور شرکتی استرالیایی در نیویورک، لندن و سیدنی است.

MH Carnegie & Co بیش از یک میلیارد دلار تحت مدیریت دارد. صندوق دارایی دیجیتال MHC در شرکت های فناوری مبتنی بر بلاک چین سرمایه گذاری می کند.

اهداف این کمپین

این کمپین تبلیغاتی سایت اصلی شرکت را تبلیغ می کند. فریلنسرها می توانند مشاغل رمزارزی را بیابند، به لیست دسترسی پیدا کنند، پروفایل ایجاد کنند، و رمزارزها را از طریق توکن و صرافی $TIME خریداری کنند. کارفرمایان بالقوه می توانند به ابزارهایی برای توسعه محصولات رمزارزی خود یا تبلیغ مشاغل رمزارزی دسترسی داشته باشند.

امید است که ورود Chrono.tech به بازار ایالات متحده، آنها را به عنوان پذیرندگان اولیه معرفی کند. این در حالی است که اقتصاد اطلاعات ایالات متحده به سمت رشد وب ۳.۰ سوق داده می شود که توسط روندهای بلاک چین، ارزهای دیجیتال، متاورس و NFT تحریک می شود.

 

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx