صرافی ارزدیجیتال سنگاپوری به دنبال محافظت در برابر طلبکاران است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

توقف برداشت های صرافی Vauld صرافی ارزدیجیتال Vauld که توسط پیتر تیل و کوین‌بیس پشتیبانی و حمایت می‌شود; در ماه ژوئیه پس از اعلام دارایی‌هایش، برداشت را متوقف کرد. صرافی ارزدیجیتال سنگاپوری Vauld Group به دنبال یک مهلت قانونی در برابر طلبکاران خود است; اقدامی که به وام دهنده به مشکل خورده زمان بیشتری برای […]

صرافی ارزدیجیتال

توقف برداشت های صرافی Vauld

صرافی ارزدیجیتال Vauld که توسط پیتر تیل و کوین‌بیس پشتیبانی و حمایت می‌شود; در ماه ژوئیه پس از اعلام دارایی‌هایش، برداشت را متوقف کرد.

صرافی ارزدیجیتال سنگاپوری Vauld Group به دنبال یک مهلت قانونی در برابر طلبکاران خود است; اقدامی که به وام دهنده به مشکل خورده زمان بیشتری برای بازسازی کسب و کار خود پس از سقوط قیمت دارایی ها می دهد.

وال استریت ژورنال روز چهارشنبه گزارش داد که;صرافی ارزدیجیتال Vauld در 8 ژوئیه درخواستی را در سنگاپور ثبت کرد; و به دنبال یک حکم مهلت قانونی بود. در صورت قبول این مهلت قانونی; زمان بیشتری برای وام دهنده برای بهبود شرایط خود فراهم می شود.

به گزارش وال استریت ژورنال دستور مهلت قانونی در سنگاپور مشابه ورشکستگی فصل 11 در ایالات متحده است; به هر حال این مهلت به شرکت کمک می کند تا از بسته شدن کامل کسب و کار خود اجتناب کند.

صرافی ارزدیجیتال Vauld در 11 ژوئیه بیانیه‌ای صادر کرد; و به مردم اطلاع داد که دنبال مهلت قانونی است; تا به مدیریت این شرکت زمان لازم برای بازسازی این شرکت را بدهد. و معتقد است که این کار به نفع همه سهامدارن خواهد بود. با این حال، طبق گزارش، درخواست تعلیق سه روز قبل ثبت شده است.

در 4 ژوئیه، صرافی ارزدیجیتال Vauld سپرده‌ها، برداشت‌ها و معاملات را به دلیل شرایط نامطلوب بازار به حالت تعلیق درآورد. تنها در یک بازه سه هفته‌ای مشتریان سعی کردند نزدیک به 198 میلیون دلار از این پلتفرم برداشت کنند; اما موفق به این کار نشدند. تقریباً در همان زمانی که صرافی ارزدیجیتال Vauld با کاهش ارزش دارایی‌هایش مواجه بود; بارشان باتیجا، مدیر عامل شرکت اعلام کرد که شرکت او 30 درصد از کارکنان خود را تعدیل خواهد کرد.

شرکت های ریسک پذیر زیر ذره بین

فروپاشی اکوسیستم ترا در ماه مه، شرکت های با ریسک بالا در صنعت کریپتو را زیر ذره بین برده است، که منجر به ورشکستگی شرکت های با سابقه Celsius Network،Voyager Digital  و Three Arrows Capital  شد. همچنین چندین صرافی به دلیل محدودیت نقدینگی، فعالیت های معاملاتی خود را به طور موقت متوقف کرده اند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx