مدیران شرکت ریپل خواستار عدم دسترسی SEC به سوابق مالی شخصی خود شدند

مدیران شرکت ریپل خواستار عدم دسترسی SEC به سوابق مالی شخصی خود شدند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1814 نفر

مدیران شرکت ریپل خواستار عدم دسترسی SEC به سوابق مالی شخصی خود شدند

مدیر عامل شرکت ریپل، برد گارلینگ هاوس و رئیس اجرایی این شرکت، کریس لارسن، از دادگاه خواستار عدم دسترسی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به سوابق مالی شخصی خود شده اند.

به عنوان بخشی از اقدام حقوقی خود علیه ریپل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به دنبال سوابق بانکی هشت سال گذشته این افراد است.

در پاسخ به این اقدام، وکلای گارلینگ هاوس و لارسن با ارسال نامه ای به دادگاهی در نیویورک، از SEC خواستار پس گرفتن احضاریه های ارسالی خود به شش بانک مختلف شده اند. این نامه دادخواست SEC را “یک اقدام کاملا نامناسب” توصیف کرده است.

در این نامه آمده است:

SEC مجاز نیست که با درخواست سوابق مالی شخصی متهمان این موضوع را اثبات کند که آنها – مانند تقریباً هر شخص دیگری – کسب درآمد را به عنوان یک امر مثبت تلقی می کنند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای اولین بار در ماه دسامبر شکایتی علیه ریپل تنظیم کرد و ادعا کرد که فروش XRP در قالب اوراق بهادار ثبت نشده انجام شده است. در شکایت خود، این کمیسیون مدعی شد که شرکت ریپل اقدام به فروش ۱۴.۶ میلیارد واحد از XRP به ارزش ۱.۳ میلیارد دلار کرده است.

از سوی مقابل، گارلینگ هاوس و لارسن استدلال کرده که این کمیسیون ادعا نکرده است که امور مالی این افراد با شرکت ریپل مرتبط با یکدیگر بوده و بنابراین دیگر نیازی به اطلاعات شخصی آنها نیست.

تحریم ریپل

به دنبال این شکایت، بازیگران برجسته صنعت ارزهای دیجیتال از ریپل فاصله گرفته اند. به عنوان مثال، صرافی هایی مانند کوین بیس، بایننس و کراکن معاملات XRP را به کل متوقف کردند. شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال گری اسکیل (Grayscale) نیز صندوق XRP خود را منحل کرد. و در اوایل ماه جاری میلادی، شرکت ارائه دهنده خدمات پرداختی MoneyGram به همکاری چند ساله خود با این شرکت پایان داد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx