مدیر عامل بایننس ۱۰۰% دارایی های خود را در ارز دیجیتال نگهداری می کند!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1691 نفر

مدیر عامل بایننس ۱۰۰% دارایی های خود را در ارز دیجیتال نگهداری می کند!

چانگ پنگ ژائو Changpeng Zhao مدیرعامل صرافی بزرگ ارز دیجیتال بایننس که دارایی خالص وی بالغ بر ۸ میلیارد دلار است، همه سرمایه خود را در ارزهای دیجیتال ذخیره کرده است و اعتراف کرد که تاکنون “لوکس ترین” خرید وی فقط پنج یا شش لپ تاپ بوده است.

ژائو میلیاردر بزرگ ارزهای دیجیتال، تقریباً تمام پول خود را در ارزهای مختلف دیجیتالی نگهداری می کند و امروز در مصاحبه ای برای بلومبرگ توضیح داد که هیچ فیات، خانه یا اتومبیلی ندارد.

به گفته ژائو، وی طرفدار ارزهای فیات سنتی یا دارایی های فیزیکی نیست زیرا همه آنها “نقدینگی” هستند. به این معنی که فرد نمی تواند آنها را به سرعت ارزهای دیجیتال، خرید یا فروش کند.

به عنوان نمونه، ژائو گفت که در سال ۲۰۱۲، او آپارتمان خود را فروخت تا یک سرمایه گذار بیت کوین شود که این معامله، نسبت به آنی بودن معاملات ارزهای دیجیتال، زمان بسیار بیشتری را به همراه داشت.

وی گفت:

“شما می توانید یک آپارتمان اجاره کنید یا در هتل اقامت داشته باشید و این بسیار به صرفه تر از آن است که سرمایه خود را صرف خرید خانه کنید. من فقط قصد خرید و فروش ارز دیجیتال دارم و سرمایه خود را به پول نقد تبدیل نمی کنم. “

در اوایل ماه مارس، موسسه تحقیقاتی هورون چین لیست ثروتمندترین افراد در صنعت ارز دیجیتال و بلاکچین را منتشر کرد و چانگ پنگ ژائو را با دارایی خالص ۸ میلیارد دلار در رده سوم لیست قرار داد.

لازم به ذکر است که برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس با دارایی خالص ۱۱.۵ میلیارد دلار و سم بنکمن فراید، مدیر عامل صرافی FTX نیز با دارایی خالص ۱۰ میلیارد دلار، به ترتیب نفرات اول و دوم این لیست هستند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx