مسترکارت (MasterCard) پا به دنیای ارزهای دیجیتال گذاشت

مسترکارت (MasterCard) پا به دنیای کریپتو گذاشت
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3106 نفر

مسترکارت (MasterCard) پا به دنیای ارزهای دیجیتال گذاشت

مسترکارت (MasterCard) که از کارت های اعتباری معروف بین المللی است شرکت های حوزه ی ارز دیجیتال را تشویق به همکاری می کند. این شرکت که برنامه جدیدی برای کارت اعتباری بر پایه ارزهای دیجیتال خود دارد، قصد دارد تا با تشویق بقیه فعالان این حوزه استفاده از این ارزها را رونق دهد.

با این اتفاق شرکت ها می توانند از خدمات و تخصص مسترکارت استفاده کنند. البته مسترکارت شرط هایی هم دارد. کلیه کسانی که این همکاری را شروع می کنند باید قوانینی را بپذیرند. این قوانین در رابطه با جلوگیری از پولشویی است. به اعتقاد آن ها این موضوع سبب می شود تا محیطی امن برای مشتریان به وجود بیاید.

Raj Dhamodharan از مدیران ارشد محصولات بلاکچین و دارایی های دیجیتال مسترکارت در این باره گفت:

کریپتو کارنسی در حال بالغ شدن است. و این اتفاق، این بلوغ را سرعت می بخشد. ضمنا برای بیزینس ها و مشتریان تجربه ای امن در اقتصاد دیجیتال ایجاد می کند.

Wirex اولین شریک کریپتوی مسترکارت

مسئولان این کارت اعتباری از همکاری خود با وایرکس خبر دادند. یک شرکت لندنی که پردازنده پرداخت های کریپتو است. این شرکت که اولین شرکت همکار تلقی میشود، با پذیرش قوانین مستر کارت می تواند کارت اعتباری خودش را صادر کند. این شرکت اجازه صدور این کارت در اروپا را اخذ کرده است.

به لطف این همکاری، دارندگان این کارت می توانند در هر جایی که مسترکارت مورد قبول است، سریعا ارز دیجیتال خود را به فیات تبدیل کرده و خرج کنند. لازم به یادآوری است که ارز فیات همان پول رایج کشور ها مثل دلار است.

Pavel Matveev مدیر عامل وایرکس نیز ضمن ابراز خوشحالی از فواید این اتفاق بیشتر گفت. به عقیده ی او این همکاری باعث میشود تا همه بتوانند تجربه دنیایی با برابری ارز های دیجیتال و فیات را داشته باشند.پیش از این همکاری مسترکارت با BitPay همکاری کرده بود. هدف این همکاری ایجاد یک کارت اعتباری برای کاربران ایالات متحده بوده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx