جیهان وو، مدیرعامل بیت مین

جیهان وو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2443 نفر

جیهان وو، مدیرعامل بیت مین

نقل قول:

من باید برای نجات این کشتی برگردم.

بیوگرافی:

جیهان وو (Jihan Wu) به همراه میکری ژان (Micree Zhan) غول استخراج بیت کوین بیت مین (Bitmain) را در سال ۲۰۱۳ تأسیس کرد. وو یکی از اولین کسانی بود که به استفاده از بیت کوین روی آورد. وی از خانواده و دوستانش برای خرید ۹۰۰ بیت کوین در اواسط سال ۲۰۱۱ پول جمع کرد.

گفته می شود که او اولین فردی بود که وایت پیپر بیت کوین را به زبان چینی ترجمه کرد. در اوایل سال ۲۰۱۹، وو از سمت مدیر عاملی بیت مین استعفا داد و شرکت ماتریکسپورت (Matrixport) را که در حوزه ارائه خدمات مالی مربوط به ارزهای دیجیتال فعالیت می کرد، تأسیس کرد. وی از آن زمان پس از جدایی از ژان به عنوان مدیرعامل این شرکت به فعالیت خود ادامه داده است.

جیهان وو در سال ۲۰۱۹

در ماه ژوئن، وو از راه اندازی یک شرکت خدماتی ارزهای دیجیتال جدید به نام ماتریکس خبر داد. تاسیس این شرکت به دنبال ترک وی از شرکت بیت مین در اواخر سال ۲۰۱۸ رخ داد. برنامه های شرکت بیت مین در خصوص هوش مصنوعی در هنگ کنگ با موانع قابل توجهی به دلیل قوانین دست و پا گیر چین رو به رو شد.

در ماه اکتبر، وو ریاست شرکت بیت مین را عهده دار شد. وی هم بنیانگذار این شرکت را یعنی میکری ژان را برکنار کرد و تعامل کارمندان با میکری را اکیداً منع کرد و حتی آنها را به اخراج در صورت عدم رعایت آن تهدید کرد. در پایان سال، وو به طور رسمی به عنوان مدیر عامل بیت مین منصوب شد.

انتظار ما از جیهان وو:

با در نظر گرفتن تغییرات ناگهانی در بخش اجرایی و مدیریتی، تلاش شرکت برای ورود به بازار و فضای نظارتی بر ارزهای دیجیتال، وو حالا مجبور است در طول سال جدید هدایت این کشتی را در آب های دشوار به عهده بگیرد. ما انتظار داریم این شرکت خدمات خود را بهبود ببخشد و محصولات جدیدی بر پایه هوش مصنوعی توسعه بدهد تا بتواند در فضای استخراج و زیرساخت های ارزهای دیجیتال همچنان توان رقابتی داشته باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx