معرفی ۵ صرافی مطرح بین المللی ارزهای دیجیتال از نگاه coinspeaker

معرفی 5 صرافی مطرح بین المللی ارزهای دیجیتال از نگاه coinspeaker
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3691 نفر

معرفی ۵ صرافی مطرح بین المللی ارزهای دیجیتال از نگاه coinspeaker

می دانیم که بازار ارزهای دیجیتال همچنان در حال رشد است. با مطرح تر شدن این حیطه، نیاز به داشتن دانش کافی در این حوزه بیش از پیش حس می شود. در آموزش های قبلی درباره ی صرافی ها و عملکرد آنها توضیحاتی ارائه دادیم. حال در این مطلب قصد داریم شما را با ۵ صرافی مطرح بین الملل از نگاه سایت coinspeaker آشنا کنیم. البته همانطور که قبلا هم گفته ایم، کار با صرافی های خارجی نیاز به هوشیاری بسیار زیادی دارد. چرا که ممکن است دارایی های شما بلوکه شود.

وایت بیت WhiteBIT

این صرافی یکی از صرافی های موفق این حوزه است. به زودی قرار است امکان خرید با یورو، گریونا اوکراین، روبل روسیه و لیر ترکیه در این صرافی فراهم شود. این صرافی قصد دارد به زودی از لوریج ۵x به سمت لورج ۱۵x حرکت کند. این اتفاق بسیار بزرگی است. در حال حاضر وایت بیت ۱۸۰۰۰۰ کاربر دارد که ۳۵۰۰۰ نفر آن ها فعال هستند.  ضمنا ۹۵ درصد دارایی های این صرافی روی کیف پول های سرد است پس بسیار ایمن است. با این حال هر برداشت بیشتر از چند دقیقه طول نمی کشد!

لول زیرو وان Level01

این صرافی یک صرافی P2P است. از الگوریتم هوش مصنوعی FairSense استفاده می کند. برای همین کاربران آن می توانند در محیطی امن و عادلانه فعالیت کنند. کاربران این صرافی می توانند در حوزه بازار مشتقات بسیار خوب عمل کنند.  کاربران باید نرم افزار این صرافی را نصب کنند. سپس می توانند از کیف پول خود نقل و انتقالات مالی انجام دهند و حتی در بازار فارکس نیز فعالیت کنند! در حال حاضر این صرافی اتریوم و استیبل کوین هایی مثل USDT, TUSD و DAI را می پذیرد. ضمنا توکن خودش (LVX) نیز مورد پذیرش است. این توکن به تازگی معرفی شده است. با این حال بسیار خوب عمل کرده است.

نومینکس Nominex

صرافی نومینکس از صرافی هایی است که رشد بسیار خوبی داشته است. محیط امنی دارد و کار با آن ساده است. اگر خرید شما تا ۳ بیت کوین باشد، نیازی به احراز هویت هم ندارد. برای حساب های کاربری ورود دو عاملی دارد و ۹۹ درصد دارایی هایش را بر روی کیف پول های سرد نگه داری می کند. این صرافی کارمزد بسیار کمی دارد و به کاربران فعالش نیز تخفیفات خوبی می دهد. توکن NMX توکن این صرافی است. همچنین برای کاربرانش به صورت روزانه مسابقاتی می گذارد و به آن ها جایزه می دهد.

اف تی اکس FTX

این صرافی بستر خوبی برای قراردادهای آتی است. همچنین لوریج تا ۱۰۱x هم ارائه می کند! توکن های جذابی در این صرافی ارائه می شود که جای دیگری در دسترس نیست. همچنین این صرافی ابداعات زیادی در قرارداد های آتی داشته است. 

دیجی تکس فیوچرز Digitex Futures

این صرافی هم یک بستر عالی برای قرارداد های آتی است. از ویژگی های ممتاز این صرافی این است که برای استفاده از خدمات آن، کارمزدی پرداخت نمی کنید. این صرافی با فروش توکن های DGTX درآمدزایی می کند. ضمنا مشتریان پر و پا قرص و وفادار زیادی دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx