مورنینگ کنسالت: درصد پذیرش بیت‌کوین در بین آمریکایی‌ها

مورنینگ کنسالت: درصد پذیرش بیت‌کوین در بین آمریکایی‌ها
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1025 نفر

مورنینگ کنسالت: درصد پذیرش بیت‌کوین در بین آمریکایی‌ها

یک مطالعه جدید که توسط مورنینگ کنسالت انجام شد میزان پذیرش ارزهای دیجیتال در بین شهروندان ایالات متحده را هدف قرار داده است. این دارایی های مختلف در مقایسه با روش های سنتی به گزینه های سرمایه گذاری ترجیحی تبدیل شده اند.

طبق گزارش The State of Consumer Banking & Payments که در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۲ توسط مورنینگ کنسالت (Morning Consult) منتشر شد، ۲۴ درصد بزرگسالان آمریکایی از سال ۲۰۲۱ صاحب ارزهای دیجیتال بوده‌اند.

این رقم کمی بیشتر از ۲۳ درصد آمریکایی هایی بود که دارای گواهی سپرده هستند. قابل ذکر است که گواهی سپرده به حساب پس‌اندازی اطلاق می‌شود که مقدار ثابتی پول را برای یک دوره مشخص نگهداری می‌کند.

همچنین، ۳۱ درصد پاسخ دهندگان صاحب حساب های کارگزاری و۱۴ درصد آن‌ها نیز دارای حساب سرمایه گذاری Robo-Aviser بودند. لازم به ذکر است این مطالعه بین ۲۳ تا ۲۵ دسامبر ۲۰۲۱، در حالی که بازخورد پرسش‌ها از ۲۲۰۰ بزرگسال آمریکایی جمع آوری شد.

افزایش مالکیت ارزهای دیجیتال با رشد عمومی بازار در سال ۲۰۲۱ به رهبری بیت کوین و مجموعه ای از میم کوین ها مطابقت داشت. علاوه بر این، سال گذشته هجوم سرمایه گذاران نهادی به فضای کریپتو بود.

شایان ذکر است که نگهداری پول در بانک و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال سناریوهای متضادی را بر اساس عواملی مانند ریسک و پاداش ارائه می دهند. به طوری که حساب‌های پس‌انداز بانکی، بیمه می‌شوند و از نظر ارزش ثابت در نظر گرفته می‌شوند. اما رمزارزها بی‌ثبات هستند و پشتوانه مشخصی ندارند.

کریپتو فرصتی برای کسب درآمد سریع است

با این حال، ارزهای دیجیتال در طول این سال ها فرصتی برای کسب درآمد سریع ارائه کرده است. به عنوان مثال، تنها در سال ۲۰۲۱، ارزش بیت کوین با وجود یک سری اصلاحات قیمت، حداقل ۶۰ درصد افزایش یافت.

همچنین پس‌انداز پول در بانک در سال‌های اخیر به دلیل فضای پایین نرخ بهره در کنار تاثیر افزایش تورم مورد توجه قرار گرفته است.

ارقام مالکیت رمزارزها نیز می گوید حدود ۱۰.۲ درصد از جمعیت جهان که از اینترنت استفاده می کنند دارای نوعی ارز دیجیتال هستند.

در جاهای دیگر، حدود ۵۵ درصد از دارندگان رمزارز در ایالات متحده و بریتانیا به دلیل انعطاف پذیری مالی بیشتر، مایلند حقوق خود را در دارایی های دیجیتال به دست آورند.

در مورد چشم انداز کلی بخش ارزهای دیجیتال، این گزارش بیان کرد که نرخ پذیرش احتمالاً همچنان در حال رشد است زیرا این فضا ثابت کرده است که “یک ترند گذرا” نیست.

علاوه بر این، مورنینگ کنسالت خاطرنشان کرد که هم نسل جوان و هم نهادهای سرمای گذاری پذیرش رمزارزها را تسریع می‌بخشد.

در همان زمان، این مطالعه توصیه کرد که موسسات مالی منابع داخلی بیشتری را برای کشف فرصت‌های ارزهای دیجیتال اختصاص دهند.

محققان همچنین پیش بینی می کنند که مصرف کنندگان بیشتری در مورد بخش کریپتو کنجکاو خواهند بود.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx