طبقه بندی جدید زیرمجموعه‌های رمزارزی توسط وزارت خزانه داری آمریکا

طبقه بندی جدید زیرمجموعه‌های رمزارزی توسط وزارت خزانه داری آمریکا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 950 نفر

طبقه بندی جدید زیرمجموعه‌های رمزارزی توسط وزارت خزانه داری آمریکا

در نامه ای در ۱۱ فوریه مشاهده شد، وزارت خزانه داری به شش سناتور نگران اطمینان داد که قصد ندارد با ماینرها، استیک کنندگان و ارائه دهندگان کیف پول به عنوان کارگزار برای اهداف مالیاتی رفتار کند.

در این نامه آمده است:

مقررات موجود، تعهدات گزارش کارگزاری را فقط برای فعالان بازار که در فعالیت‌های تجاری فعالیت می‌کنند، تحمیل می‌کند که دسترسی آنها به اطلاعات مربوط به فروش اوراق بهادار توسط مالیات دهندگان را فراهم می‌کند.

خدمات درآمد داخلی (IRS) از کارگزاران می خواهد که اطلاعات مربوط به نهادهایی را که برای آنها معامله می کنند، حفظ کنند. در رمزارزها، این مشکل در نتیجه یک قانون گزارش‌دهی جدید که به عنوان بخشی از لایحه زیرساخت سال گذشته به قانون تبدیل شد، به وجود آمده است.

این قانون ظاهراً هر سرویس‌دهنده‌ای را که در تسهیل تراکنش‌های دارایی‌های دیجیتال دخالت دارد، به عنوان کارگزار تعریف می‌کند. در حالی که سنا در مورد لایحه زیرساخت بحث می کرد، ثابت کرد که این قانون یک ایراد بسیار بزرگ است.

این نامه به شش سناتور، سینتیا لومیس، مارک آر وارنر، راب پورتمن، کیرستن سینما، پت تومی و مایک کراپو ارسال شد.

این شش نفر در تلاش‌هایی برای تغییر زبان گزارش‌دهی ارزهای دیجیتال در پاسخ به نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و همچنین عدم امکان تکنولوژیکی یک ماینر رمزارزی برای نگهداری اطلاعات در مورد هر طرف و تراکنشی که تأیید می‌کنند، مشارکت داشتند.

متن این نامه چه بوده است؟

به نظر می رسد وزارت خزانه داری با نظرات سناتورها موافق است و می گوید:

“آنها با دیدگاه وزارت خزانه داری که طرف های فرعی که نمی توانند به اطلاعات مفید برای IRS دسترسی پیدا کنند، مطابق با الزامات گزارش دهی برای کارگزاران نیستند. برای مثال، افرادی که فقط معاملات را از طریق مکانیزم اجماع تایید می کنند، احتمالاً نمی دانند که آیا این تراکنش بخشی از یک معامله فروش است یا خیر. و افرادی که فقط دستگاه های ذخیره سازی مورد استفاده برای نگهداری کلیدهای خصوصی را می فروشند یا افرادی که صرفاً کد نرم افزاری را می نویسند، فعالیت های کارگزاری را انجام نمی دهند.”

با این حال، این نامه چندین مرحله از دستورالعمل رسمی حذف شده است، که احتمالاً به چندین دور پیشنهاد، نظرات عمومی و تجدید نظر برای رسمی کردن یک سیاست گزارش مالیاتی نهایی نیاز دارد.

در همین حال، مالیات‌های رمزارزی همچنان یک منطقه مبهم باقی می‌ماند و اکثر قوانینی که به این موضوع می‌پردازند در تلاش هستند تا آن را از کمیته خارج کنند.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx