پروژه اتمیک سواپ در آغاز کار قیمت مونرو را ۲۰٪ افزایش داد

پروژه اتمیک سواپ در آغاز کار قیمت مونرو را 20٪ افزایش داد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1289 نفر

پروژه اتمیک سواپ در آغاز کار قیمت مونرو را ۲۰٪ افزایش داد

مونرو یک شیوه جدید بدون نیاز به اعتماد به منظور تبادل بین مونرو و بیت کوین راه اندازی کرده است. بعد از راه اندازی برنامه اتمیک سواپ یا مبادله اتمی (Atomic Swap) در هفته گذشته، مونرو به عنوان ارزشمندترین رمزارز حفظ حریم خصوصی، شاهد رشد ۲۰ درصدی در قیمت خود بوده است.

روز جمعه، پروژه مونرو رسما انتشار برنامه اتمیک سواپ که توسط پروتکل بلاکچینی کمیت (COMIT) توسعه داده شده است را اعلام کرد. شایان ذکر است که هدف این پروژه تسهیل ترید بین XMR و BTC است.

بعد از راه اندازی اتمیک سواپ، پرایوسی کوین XMR در یک جهش قابل توجه موفق به صعود از سطح ۲۶۵ دلار به ۳۳۱ دلار رشد.

نمودار XMR

نمودار XMR

در حال حاضر، در زمان نگارش این مطلب، XMR با ۲.۰۸٪ کاهش در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته در سطح ۳۱۸.۲۶ دلار ترید می شود. داده ها نشان می دهند که این رمزارز در یک ماه گذشته بیش از ۵۰٪ رشد کرده است.

مبادله اتمی

به گفته ErCiccione، یکی از توسعه دهندگان این ویژگی، اتمیک سواپ یک فناوری کاملاً جدید است که به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به شخص ثالث مورد اعتماد مانند صرافی، رمزارزهای BTC و XMR را مبادله کنند. وی در این خصوص گفت:

این مبادله ها اتمی نامیده می شوند زیرا تبادل به این شیوه فقط دو حالت خواهد داشت: یا این تبادل با موفقیت انجام می شود و هر تریدر دارایی دیگری را دریافت می کند، یا اینکه هیچ اتفاقی نمی افتد و تغییری در دارایی ها ایجاد نمی شود.

طبق اعلامیه منتشر شده، کاربران می توانند با دانلود نرم افزار طراحی شده توسط پروتکل کمیت، تبادلات با ویژگی اتمیک سواپ مونرو را امتحان کنند. با این حال ErCiccione به کاربران هشدار داده که ممکن است باگ هایی وجود داشته باشد، بنابراین وی توصیه کرده که مبادلات با مقادیر کم صورت بپذیرد.

مونرو که در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد، یک پروژه حفظ حریم خصوصی و تراکنش های غیرقابل ردیابی است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت ارزینجا نسبت به سرمایه گذاری در این پروژه آینده دار اقدام کنید.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx