میامی ، یک قدم دیگر برداشت

میامی کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1239 نفر

میامی ، یک قدم دیگر برداشت

فرانسیس سوارز، شهردار میامی در مصاحبه‌ای با امیلی چانگ از نشریه بلومبرگ گفت: «این یک اولویت اصلی برای شهر است که بتواند به کارمندان دولت به بیت کوین پرداخت کند. جمع آوری این سرمایه ها نتیجه یک سازمان غیرانتفاعی به نام CityCoins بوده است که یک کیف پول دیجیتال و یک ارز دیجیتال جدید به نام MiamiCoin را برای دسترسی همه شهروندان میامی  ساخته است. شهروندان می توانند با استفاده از رایانه شخصی خود، توکن های جدیدی را استخراج کنند و درصدی از توکن‌هایی را که ایجاد می کنند، بدست آورند.

میامی ۳۰ درصد و کاربران ۷۰ درصد از توکن‌های ضرب شده را دریافت می‌کنند. یک MiamiCoin تقریباً ۰.۰۲ دلار ارزش دارد، اما ماینرها از ماه آگوست بیش از ۲۱ میلیون دلار برای این شهر استخراج کرده اند. اکنون شهر به دنبال نقدینگی است و هر یک از ۴۴۲۰۰۰ شهروند میامی تقریباً ۰.۰۰۰۷ بیت کوین دریافت خواهند کرد که حدودا معادل ۴۷ دلار است.

شهردار گفت که ایجاد کیف پول های دیجیتال برای هر شهروند یک چالش فنی است. پس از آن، یک سیستم ثبت دیجیتال ایجاد خواهد شد تا احتمال کلاهبرداری و مهاجرت افرادی که فقط برای دریافت بیت کوین به میامی می‌روند کاهش یابد. سپس پرداخت به بیت کوین انجام می شود. شهردار می‌خواهد پرداخت را به بیت کوین انجام دهد تا مردم را به ایده بیت کوین عادت دهد، حتی قصد دارد حقوق دولتی به بیت کوین پرداخت شود.

معتبرترین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال در آکادمی ارزینجا

ارزینجا در اینستاگرام – ارزینجا در تلگرام

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx