میکر (MKR) به بالاترین سطح خود در دو سال گذشته رسید!

میکر (MKR) به بالاترین سطح خود در دو سال گذشته رسید!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2479 نفر

میکر (MKR) به بالاترین سطح خود در دو سال گذشته رسید!

میکر (MKR) بزرگترین توکن دیفای از نظر ارزش کل قفل شده (TVL) به بالاترین سطح خود در دو سال گذشته رسید. این ارز دیجیتال که یکی از قدیمی ترین توکن های دیفای محسوب می شود، چهار سال پیش در ژانویه ۲۰۱۷ راه اندازی شد.

سال گذشته با رشد دیفای، میکر موفق شد خود را به صدر لیست توکن ها براساس ارزش کل قفل شده برساند. با رشد اخیر این رمزارز، میکر موفق شده وجهه خود را به عنوان یکی از رمزارزهای برتر تثبیت کند.

قیمت این ارز دیجیتال که در دسامبر سال گذشته برابر با ۵۳۵ دلار بود هم اکنون به ۱۶۸۰ دلار در زمان نگارش این مطلب افزایش یافته است.

نمودار میکر

نمودار میکر

با افزایش قیمت میکر ارزش بازار این ارز دیجیتال به بیش از ۱.۶ میلیارد دلار رسیده و به این ترتیب این ارز موفق شده جایگاه خود را در مدت زمان کوتاهی به بیست و سومین رمزارز برتر بازار ارتقا بدهد. در ۲۴ ساعت گذشته میکر موفق شد ارزش خود را ۴۴٪ و در بازه هفتگی به میزان ۸۲٪ افزایش بدهد.

تحلیلگران بر این عقیده هستند که رشد میکر به دلیل رونق دیفای بوده است اما این رشد زودتر از آنچه پیش بینی می شده رخ داده است.

بالاترین قیمتی که برای میکر ثبت شده است بازه ۱۷۹۸ دلاری است. در صورتی که این رمزارز به روند صعودی چشمگیر خود ادامه بدهد، به زودی این ارز رکورد جدیدی را برای خود ثبت خواهد کرد.

به اعتقاد هم بنیانگذار دلفی دیجیتال (Delphi Digital)، یان لیبرمن (Yan Liberman)، روند صعودی میکر واکنشی به افزایش عرضه Dai بوده است. Dai استیبل کوینی است که زمانی که کاربران بلاکچین اتریوم دارایی های خود را در پروتکل میکر واریز می کنند، ایجاد می شود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx