نسل بعدی سرمایه‌داران بازار ارز های دیجیتال؟

ارز شیبا اینو
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1372 نفر

نسل بعدی سرمایه‌داران بازار ارزهای دیجیتال؟

یکی از هولدرهای توکن شیبا که در ماه آگوست هزاران دلار در این رمز ارز سرمایه‌گذاری کرده بود، با استفاده از سود دریافتی از توکن‌های خود، از کار خود استعفا داد.

بر اساس گزارش پنجشنبه از Fortune، یک مدیر انبار سوپرمارکت ۳۵ ساله که تنها به عنوان راب شناخته می شود، ۸۰۰۰ دلار در Shiba Inu (SHIB) سرمایه گذاری کرده است، در حالی که قیمت آن تقریباً ۰.۰۰۰۰۰۰۱ دلار بود که به او ۸۰۰ میلیارد توکن اختصاص داد. در ماه مه، زمانی که قیمت توکن به طور قابل توجهی افزایش یافت و به بالاترین رقم آن زمان یعنی بیش از ۰.۰۰۰۳۵ دلار رسید، راب بخشی از دارایی های خود را نقد کرد تا ۵۰۰،۰۰۰ دلار به حساب بانکی خود واریز کند.

پس از افزایش قیمت توکن در ماه اکتبر، دارایی‌های وی هنوز بیش از ۱ میلیون دلار ارزش دارد. این دارایی‌ها به او اجازه داده است تا شغل خود را با حقئق سالانه ۶۸۰۰۰ دلار، رها کند، در خانه بماند و از پسرش مراقبت کند و در بحث های آنلاین در مورد پروژه های مربوط به SHIB شرکت کند. او قصد دارد توکن های باقی مانده را برای مدتی هولد کند.

راب در این باره می‌گوید: ما معتقدیم که دستاوردهای بیش‌تری در انتظار شیبا خواهد بود و من هیچ تمام پرتفوی خود را نخواهم فروخت.

این انبار دار سابق همانطور که بسیاری از هولدرهای بیت کوین در سال ۲۰۱۷ میلیونر و یا حتی میلیاردر شدند به حجم وسیعی از دارایی رسید. این توکن از زمان عرضه تا امروز بیش‌ از ۵.۷ میلیارد درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

معتبرترین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال در آکادمی ارزینجا

ارزینجا در اینستاگرام – ارزینجا در تلگرام

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx