نقشه راه گالا برای راه اندازی شبکه بلاکچین خود را بدانید

نقشه راه گالا برای راه اندازی شبکه بلاکچین خود را بدانید
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1149 نفر

نقشه راه گالا برای راه اندازی شبکه بلاکچین خود را بشناسید

یکی از پروژه‌های بسیار موفق در زمینه بازی بدون شک گالا بوده است.

تقریباً همه افراد در اکوسیستم بازی‌های GALA مشتاقانه منتظر ورود اولین شبکه باکچین بازی اختصاصی خود گالا هستند.

برداشتن دقیقاً آنچه از فناوری بلاک چین نیاز داریم و استفاده از آن در یک شبکه کاملاً جدید که منحصراً برای قدرت بخشیدن به دنیای بازی های ما ساخته شده است، یکی از بزرگترین گام های بعدی است که ما به عنوان یک شرکت بر می‌داریم.

هیچ کس کاری در این فضا به روشی که ما انجام می دهیم انجام نداده است. وقتی شما به دنبال پیشرفت هستید، به اهداف ویژه‌ای دست می‌یابید، بر موانع ویژه‌ای غلبه می‌کنید و در این مسیر مشکلات ویژه‌ای نیز برای خود ایجاد می‌کنید. البته، چنین مشکلاتی به بهترین وجه با استفاده از راه حل های ویژه‌ای حل می شوند.

این همان چیزی است که بلاک چین Gala برای رسیدن به آن در حال تلاش است:

یک راه حل خلاقانه استادانه برای مجموعه ای از مشکلاتی که توسعه دهندگان بلاک چین انتظار دارند و می پذیرند.

اکوسیستم گالا

اکوسیستم بازی‌های گالا برای اولین بار برای گیمرها طراحی شد تا تجربه بازی با کیفیت بالا را با تمام امکانات و مزایای مالکیت بلاک چین برخوردار باشند.

تغییرات جزئی و بهبودهای بیشتر در توسعه بلاک چین Gala می تواند به راحتی جوایز را به شنوندگان، حامیان، هنرمندان، طرفداران، کلکسیونرها، پذیرندگان اولیه و موارد دیگر تعمیم دهد زیرا Gala به موسیقی و فراتر از آن گسترش می یابد.

اکنون که دنیای گالا در حال رشد است تا موسیقی گالا و سایر اشکال رسانه‌ای را در آینده شامل شود، می‌بینیم که بلاک چینی که می‌سازیم می‌تواند به تقویت همه آن کمک کند.

ما زمان و انرژی زیادی را صرف ایجاد بلاکچین دقیق مورد نیاز برای تقویت این اکوسیستم به روش‌هایی که تصور می‌کنیم، با ویژگی‌های زیر (از جمله موارد دیگر) کرده‌ایم.

  • تراکنش های سریع تر
  • کاهش تاثیر بر محیط زیست
  • هزینه های شبکه کمتر
  • هزینه های استخراج کمتر
  • قابلیت همکاری در سراسر جهان گالا
  • قابلیت انتقال به/از اتریوم

با شروع آماده شدن برای مهاجرت، راه‌هایی را که زنجیره گالا در طول این فرآیند آزمایشی کار می‌کند به اشتراک گذاشته و توضیح خواهیم داد.

فناوری بلاک چین دنیای شگفت انگیزی است و ما امیدواریم که همه شما هم مانند ما علاقه واقعی داشته باشید. این مهاجرت یک فرصت یادگیری برای جامعه ما خواهد بود.

پروژه GYRI یا همان زنجیره گالا

در حال حاضر، بلاک چین گالا با نام پروژه  GYRI شناخته می شود.

نام نهایی و رسمی زنجیره گالا هنوز مشخص نشده است، اما پروژه  GYRIبه عنوان مکان نگه‌داری یک اسم انتخاب شده است که در روزهای اولیه آزمایش بلاک چین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تا همین اواخر، این بلاک چین در جامعه و تیم با عنوان GalaChain نامیده می شد، اما تصمیم گرفته شده است که ایجاد یک شبکه آزمایشی بهترین راه رو به جلو است.

این کلمه از آناتومی انسان گرفته شده است. جیری Gyri چین‌ها، برآمدگی‌ها و قرو رفتگی‌های قشر مغز است. آنها به مغز ظاهر چروکیده می دهند و با هم سیستمی ایجاد می کنند که قشر مغز را تا می کند تا سطح آن را افزایش دهد تا بتواند اطلاعات بیشتری را پردازش کند. آنها همچنین در مناطقی از مغز تقسیماتی ایجاد می کنند که امکان جداسازی و سازماندهی فکر را فراهم می کند.

البته این کلاس زیست شناسی نیست، اما استعاره نامگذاری باید واضح باشد.

جیری ها بیرونی ترین لایه مغز انسان هستند. آنها وظیفه محافظت، سازماندهی و توانمندسازی را بر عهده دارند. پروژه GYRI که توسط Gala Games در هفته ها و ماه های آینده معرفی می شود، این نقش ها را نیز بر عهده خواهد داشت.

امنیت شما

از آنجایی که حساب‌های شما می‌توانند پول را در خود نگه دارند و از آنجا که آیتم‌های درون بازی می‌توانند مالکیت واقعی داشته باشند، امنیت شما برای ما بسیار مهم است.

به همین دلیل است که ما به سادگی کل جامعه خود را به طور ناگهانی به سمت زنجیره بلوکی که برای شما کاملاً جدید و ناشناخته است سوق نمی دهیم. ما اعتماد زیادی به بلاک چین خود داریم، اما همچنین می‌خواهیم که جامعه ما نیز قبل از مهاجرت به آن اعتماد کند.

برای اینکه اعضای جامعه در حال رشد ما به طور مؤثر از خود در طی تغییرات محافظت کنند، باید در هر مرحله از راه مطلع و آموزش داده شوند.

ما قبل از ایجاد تغییرات، همه اطلاعات را ارائه خواهیم کرد و مطمئن شویم که اعضای کامیونیتی ما همیشه می توانند بهترین تصمیمات آگاهانه را بگیرند.

نقشه

ظرف چند هفته آینده، یک رویداد آزمایشی سرگرم‌کننده در سطح کامیونیتی به عنوان اولین استفاده کاربردی از پروژه GYRI، که در نهایت به زنجیره بلوکی Gala تبدیل می‌شود، فعال خواهد شد.

این بازی موقت، نمایشی عالی از نحوه عملکرد پروژه GYRI ارائه می دهد. بازیکنان می‌توانند توکنی به نام TEST به دست آورند، سپس توکن خود را صرف چند ارتقاء و پاداش مختلف درون بازی کنند.

TEST را نمی توان به جایی منتقل کرد یا فروخت. هیچ فروش یا پول واقعی در این آزمون دخیل نیست، اما برای همه افرادی که در این شبکه آزمایشی شرکت می‌کنند بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

برای مدتی، این بازی TBA با استفاده از حساب استاندارد Gala Games در دسترس تمام کامیونیتی خواهد بود تا مورد آزمایش قرار بگیرد.

در طول این مدت، محتوای مکتوب را منتشر می کنیم، AMA برگزار می کنیم و به تمام سوالات شما در مورد پروژه  GYRI پاسخ می دهیم تا بتوانید به اندازه ما هیجان زده و مطمئن باشید.

مهاجرت بعدی

در نهایت هنگامی که همه باگ ها شناسایی و حذف شدند و همه چیز به اندازه کافی در این شبکه آزمایش شد، زمان نزدیک شدن به مهاجرت دارایی ها فرا می رسد.

نگران نباشید، شما این گزینه را خواهید داشت که دارایی های خود را در بلاک چین اتریوم قفل کنید (در بیشتر موارد)، اما آنها به راحتی در پلتفرم بازی قابل استفاده نخواهند بود. قبل از اینکه این تصمیمات اتخاذ شود، ما به طور کامل به شما اطلاع خواهیم داد، و چیزهای بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن مدت ها قبل از مرحله مهاجرت داریم.

ما شما را در طول کل این فرآیند به طور کامل در جریان خواهیم گذاشت و مانند همیشه، به پیشنهادات و بازخوردهای مفید شما در Discord گوش خواهیم داد.

به زودی به دنبال اطلاعات بیشتر باشید، از جمله جزئیات مربوط به شبکه آزمایشی جدید بازی Project GYRI باشید!

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx