هواپیمایی ایرفرانس از سامانه ای مبتنی بر بلاکچین برای کنترل نتایج تست کرونا استفاده خواهد کرد!

هواپیمایی ایرفرانس از سامانه ای مبتنی بر بلاکچین برای کنترل نتایج تست کرونا استفاده خواهد کرد!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2327 نفر

هواپیمایی ایرفرانس از سامانه ای مبتنی بر بلاکچین برای کنترل نتایج تست کرونا استفاده خواهد کرد!

هواپیمایی ایرفرانس اعلام کرده که قصد دارد از یک سامانه مبتنی بر بلاکچین برای تایید نتیجه تست کرونا استفاده کند.

با توجه به اینکه صنعت گردشگری یکی از صنایعی بوده است که بیشترین آسیب را از محدودیت های ناشی از همه گیری ویروس کووید ۱۹ دیده، حالا ذینفعان این صنعت به طور فزاینده ای استفاده از راه حل های دیجیتال و بدون تماس را در اولویت کاری خود قرار داده اند.

در همین راستا، هواپیمایی ایرفرانس برای آزمایش سامانه سفر کرونا که مبتنی بر بلاکچین است با نهادهایی مانند MedAire ،SGS ،International SOS و اتاق بازرگانی بین المللی وارد همکاری شده است.

اپ AOKpass

از تاریخ ۱۱ مارس، هواپیمایی ایرفرانس آزمایش پایلوت سامانه ICC AOKpass را که توسط MedAire و International SOS توسعه یافته آغاز خواهد کرد. ICC AOKpass برنامه ای است که مسافران می توانند در تلفن های هوشمند خود نصب کنند. هدف از توسعه این برنامه نگهداری سوابق تست کرونا مسافران از آزمایشگاه های تأیید شده به صورت امن می باشد.

با استفاده از اپ ICC AOKpass، که یک شیوه امن برای تأیید وضعیت سلامت مسافران است، مسافران دیگر نیازی به ارائه نتیجه تست کرونا به صورت کاغذی نخواهند داشت.

براساس بیانیه منتشر شده، این آزمایش به مدت چهار هفته ادامه خواهد داشت و فقط مسیر پاریس CDG-Pointe-à-Pitre و پاریس CDG-Fort-de-France را پوشش می دهد.

طبق این بیانیه، استفاده از این برنامه برای مسافرانی که در این مسیر پرواز می کنند، داوطلبانه خواهد بود. هواپیمایی ایرفرانس اعلام کرده که برای کمک به تلاش های بیشتر در این زمینه، جزئیات این آزمایش را با همکاران این پروژه به اشتراک خواهد گذاشت.

کاترین ویلار (Catherine Villar)، مدیر امور مشتریان این هواپیمایی در خصوص نیاز به نوآوری دیجیتال در بخش سفر در بحبوحه شیوع ویروس کرونا گفت:

آزمایش پروژه AOKpass کاملاً مطابق با چارچوب های این هواپیمایی آغاز شده است. ما باور داریم که تغییراتی که به طور جمعی ایجاد می کنیم، در طولانی مدت باعث تغییرات گسترده ای خواهند شد. ما متعهد به پشتیبانی از همه پروژه های نوآوری هستیم که می توانند به ما در مواجهه با این چالش جدید کمک کنند.

پروژه AOKpass اولین سامانه مبتنی بر بلاکچین نیست که توسط این شرکت استفاده شده است. در واقع، ایرفرانس که پنجمین شرکت هواپیمایی بزرگ جهان است، سابقه استفاده از فناوری های جدید را در چندین زمینه در کارنامه خود دارد.

ضرر هنگفت صنعت هواپیمایی

بر اساس گزارشی از استاتیستا (Statista)، شرکت های هواپیمایی حدود ۳۱۴ میلیارد دلار به دلیل همه گیری ویروس کرونا متضرر شده اند. بر اساس گزارش آژانس خبری سازمان ملل، حجم پروازها بیش از ٪۶۰ کاهش داشته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx