کاردانو به سومین رمزارز برتر بازار تبدیل شد، اما چرا؟

کاردانو به سومین رمزارز برتر بازار تبدیل شد، اما چرا؟
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2193 نفر

کاردانو به سومین رمزارز برتر بازار تبدیل شد، اما چرا؟

کاردانو (ADA)، توکن بومی بلاکچین کاردانو (Cardano) موفق شده ۲۶۹٪ از ماه گذشته و ۲۶۳۳٪ از سال گذشته رشد کند. با این همه رشد، حالا این رمزارز موفق شده خود را به جمع سه رمزارز برتر بازار از نظر ارزش بازار برساند.

داده های Nomics نشان می دهند که از بین ۲۰ رمزارز برتر بازار، ADA بهترین عملکرد را داشته است. این عملکرد چشمگیر در حالی رخ داده که این رمزارز در صرافی کوین بیس لیست نشده است.

دو دلیل رشد ADA

دو دلیل اصلی می تواند پشت عملکرد خوب این ارز دیجیتال وجود داشته باشد.

دلیل اول

یکی از این دلایل، هاردفورک کاردانو در اوایل ماه مارس است. بعد از این هاردفورک که ماری (Mary) نام گذاری شده است، کاردانو به یک پلتفرم قراردادهای هوشمند چند دارایی غیرمتمرکز تبدیل خواهد شد.

به عبارتی دیگر قراردادهای هوشمند، دیفای و NFT ها از ویژگی هایی هستند که به شبکه کاردانو اضافه خواهند شد. این ویژگی ها برای اتریوم چیز جدیدی نیستند، اما اضافه شدن آنها به کاردانو با توجه به هزینه بالای تراکنش ها در اتریوم، می تواند رقابت بین این شبکه را بیش از پیش سخت تر کند.

دلیل دوم

دلیل دوم که می تواند باعث افزایش قیمت ADA شده باشد FD7 است. FD7 یک شرکت سرمایه گذاری در دوبی است که اعلام کرده ۷۵۰ میلیون دلار بیت کوین خود را برای خرید کاردانو و پولکادات فروخته است. جرالد وتا (Gerald Votta)، مدیر شرکت Quantum Economics در این خصوص گفت:

از آنجایی که قیمت ADA نزدیک به یک دلار معامله شده است و این پلتفرم برنامه های بسیار خوبی برای توسعه دارد، این حرکت هوشمندانه FD7 می تواند سود بیشتری را عاید این شرکت کند.

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، هم بنیان گذار کاردانو نیز به نظر می رسد دلیل صعود ADA را نمی داند. او در این خصوص گفت:

اگر من می دانستم که چرا و چطور قیمت ها اینگونه رفتار می کنند، من هم حتما به جای توسعه دهنده بودن، تریدر می شدم. من بر روی رشد اکوسیستم کاردانو و تحقق کاربردی که می توانیم در صنعت و دنیای در حال پیشرفت داشته باشیم، متمرکز هستم.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx