پروژه WEMIX چیست؟

پروژه WEMIX چیست؟
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 984 نفر

پروژه WEMIX چیست؟

Wemix یک اکوسیستم بلاک چین است که هدف آن ارائه بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی مبتنی بر بلاک چین با زیرساخت‌هایی است که بدون موانعی مانند هزینه‌های تراکنش بالا یا سرعت پایین تراکنش اجرا می‌شوند.Wemix ادعا می کند که این مشکلات را با استفاده از ترکیبی از عملکردهای بلاک چین خصوصی و عمومی و اتصال آنها با زنجیره های واسطه تحت یک ساختار ترکیبی حل کرده است. در نتیجه، این سیستم مقیاس‌پذیری بازی‌های زنجیره‌ای را با ارائه بلاک چین‌های خصوصی برای سازگاری با افزایش تعداد بازی‌ها افزایش می‌دهد.

Wemix همچنین ادعا می‌کند که موانع ورود فناوری را برای توسعه‌دهندگان بازی‌های سنتی کاهش می‌دهد، زیرا میان‌افزاری را ارائه می‌دهد که عملکردهای مرتبط با بلاک چین را در بازی‌ها به عهده می‌گیرد و تغییرات در بازی‌های موجود را به حداقل می‌رساند.علاوه بر این، راه‌حل‌های تامین مالی جمعی آن با کاهش هزینه‌های توسعه و ساده‌سازی تجربه ورود کاربران جدید، موانع مالی ورود به بازی‌ها را کاهش می‌دهد.هدف نهایی آن دستیابی به پذیرش انبوه بازی های بلاک چین با هدف قرار دادن بخش بازی های سنتی است که در حال حاضر دارای یک میلیارد گیمر است.علاوه بر این، توسعه دهندگان امیدوارند به جای برنامه های غیرمتمرکز بیش از حد پیچیده موجود در بازار، راه حل هایی را برای خود گیمرها ارائه دهند.

چه چیزی Wemix را منحصر به فرد می کند؟

اکوسیستم Wemix از چندین عنصر برای دستیابی به هدف بسیار بلندپروازانه خود یعنی ارائه بازی های بلاک چین به توده ها تشکیل شده است.در هسته خود، Wemix یک پروژه چند زنجیره ای است که خیلی بی شباهت به بلاک چین های عمومی مانند آوالانچ (AVAX) نیست. این پروژه شامل زنجیره های خدماتی، یک زنجیره عمومی و یک زنجیره پل است که آنها را به هم متصل می کند.

زنجیره‌های خدمات

زنجیره‌های خدمات، بلاک‌چین‌های خصوصی هستند که توسط Wemix اجرا می‌شوند و بر پردازش سریع و روان تراکنش‌های انبوه تمرکز دارند تا از هزینه‌های تراکنش ذاتی در بلاک چین‌های عمومی جلوگیری کنند.Wemix استدلال می کند که ارائه یک تجربه کاربری دلپذیر باید بر ثبت غیر ضروری تمام تراکنش های درون بازی در یک بلاک چین عمومی اولویت داشته باشد.با انجام این کار، Wemix می‌تواند مشکل مقیاس‌پذیری بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی را حل کند زیرا می‌تواند تعداد زنجیره‌های خدمات مورد نیاز را تنظیم کند.

زنجیره عمومی

زنجیره عمومی نقش زنجیره مدیریت دارایی را در اکوسیستم Wemix بر عهده می‌گیرد و تمام تراکنش‌های پولی را پردازش می‌کند. دارایی های تولید شده در زنجیره های خدمات در نهایت به زنجیره عمومی، جایی که تجارت رخ می دهد، پل می شود.

زنجیره پل

زنجیره پل یک زنجیره واسطه برای انتقال آسان و مدیریت جامع دارایی های بازی است. دارایی هایی که در زنجیره های خدماتی وجود دارند، از طریق زنجیره پل به زنجیره عمومی متصل می شوند.پس از تکمیل تراکنش مورد نظر، دارایی ها می توانند از طریق زنجیره پل به زنجیره خدمات مربوطه برگردند. Wemix استدلال می‌کند که این زنجیره پل برای کاهش ازدحام در زنجیره‌های دیگر و دستیابی به عملکردی قابل مقایسه با زیرساخت‌های سنتی مشتری-ارباب که بازی‌ها تاکنون از آن استفاده کرده‌اند، مورد نیاز است.

 چه تعداد توکن WEMIX در حال حاضر در گردش است؟

توکن WEMIX به عنوان وسیله ای برای تجارت برای همه فعالیت های روی پلت فرم عمل می کند. کاربران می توانند توکن های درون بازی را از بازی های مختلف به WEMIX و بالعکس مبادله کنند و همچنین از آن برای خرید دارایی های درون بازی استفاده کنند.همچنین راهی برای تأمین مالی جمعی برای توسعه‌دهندگانی که بازی‌هایشان در حال رسیدن به مرحله تکمیل هستند، فراهم می‌کند. آن‌ها می‌توانند برخی از توکن‌های تعویض‌پذیر و غیرقابل تعویض بازی‌های خود را در ازای WEMIX پیش فروش کنند و برای تکمیل توسعه پول جمع‌آوری کنند.

کاربران همچنین می‌توانند WEMIX را به اشتراک بگذارند، اگرچه WEMIX برای شرکت در بازی‌هایی که به عنوان بخشی از اکوسیستم خود راه‌اندازی شده‌اند، نیازی به استیک ندارد. مجموع عرضه WEMIX یک میلیارد است و توزیع توکن به شرح زیر است:

  1. اکوسیستم (۷۴%)
  2. فروش خصوصی (۱۰%)
  3. تیم و مشاوران (۹%): بیش از سه سال
  4. بازاریابی (۷%)

WEMIX با نرخ ۶۰ توکن در دقیقه صادر می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx