بررسی عملکرد خوب پلتفرم های مرتبط با NFT آدیوس، اکسی اینفینیتی و اس ال پی

بررسی عملکرد خوب پلتفرم های مرتبط با NFT آدیوس، اکسی اینفینیتی و اس ال پی
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1470 نفر

بررسی عملکرد خوب پلتفرم های مرتبط با NFT آدیوس، اکسی اینفینیتی و اس ال پی

داده های منتشر شده توسط کوین تلگراف مارکت پرو نشان می دهد که برخی از پلتفرم های مرتبط با NFT مانند آدیوس، اکسی اینفینیتی و اس ال پی جز پرسودترین پروژه ها در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. امروز با نزول بیت کوین به زیر بازه ۳۲۰۰۰ دلار و ثبت ضرر ۲ تا ۱۰ درصدی برای برخی از آلت کوین ها، حالا تریدرها به دنبال چیزی برای بخشیدن جان تازه به بازار هستند. داده های کوین تلگراف مارکت پرو و تریدینگ ویو نشان می دهد که رمزارزهای AUDIO، AXS و SLP با عملکرد خوب خود در جمع پروژه های پر بازده در ۲۴ ساعت گذشته قرار گرفته اند. با بررسی دلایل رشد این رمزارزها همراه ما باشید.

جذب هنرمندان و کاربران جدید توسط آدیوس

بر اساس داده های کوین تلگراف مارکت پرو، از چند روز گذشته پس از هجوم کاربران جدید و گروه های موسیقی معروفی مانند ویزر (Wheezer) به پروتکل غیر متمرکز پخش و استریم موسیقی، چشم انداز AUDIO بهبود یافته است.

امتیاز ورتکس

همانطور که در نمودار فوق قابل مشاهده است، امتیاز ورتکس (VORTECS) برای AUDIO در تاریخ ۸ جولای سبز شد و روز بعد به ۷۳ افزایش یافت. این چشم انداز صعودی تقریبا ۳۲ ساعت قبل از رشد ۵۵ درصدی این آلت کوین به ثبت رسیده بود.

استقبال کاربران از فرصت های درآمدزایی اکسی اینفینیتی

با استقبال کاربران از این بازی تریدینگ و مبارزه بخصوص توسط کاربرانی که در کشورهایی که با مشکل اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، اکسی اینفینیتی به یکی از بهترین توکن ها از نظر عملکرد در ماه جولای تبدیل شده است. بر اساس داده های کوین تلگراف مارکت پرو، برای مدت زمانی شرایط بازار برای AXS مساعد بوده است.

امتیاز ورتکس

همانطور که در نمودار فوق می توان دید، امتیاز ورتکس (VORTECS) برای AXS در تاریخ ۷ جولای به سبز تیره تغییر رنگ داد و به رقم ۸۹ در ۹ جولای صعود کرد. این اتفاق ۵ ساعت قبل از صعود ۹۷ درصدی از ۱۱.۱۸ دلار به ۲۲.۱۴ دلار در طول ۴ روز رخ داد.

لیست شدن اس ال پی در FTX

سومین توکنی که عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است، توکن اسمال لاو پوشن (Small Love Potion) است. این توکن بخشی از اکوسیستم اکسی اینفینیتی است که در پروسه پرورش اکسی ها مورد استفاده قرار می گیرد. اکسی ها موجودات مبتنی بر توکن های NFT یا همان توکن های غیرقابل معاوضه هستند که جمعیت دنیای اکسی اینفینیتی را تشکیل داده اند.

نمودار 4 ساعته SLP

داده های کوین تلگراف مارکت پرو و تریدینگ ویو نشان می دهند که در ۲۴ ساعت گذشته قیمت SLP با رشدی ۵۵ درصدی از کف ۰.۲۶۴ دلاری خود در تاریخ ۱۲ جولای به ۰.۴۱ دلار در ۱۳ جولای صعود کرده است که تنها ۲ سنت کمتر از بالاترین سطح ثبت شده ۰.۴۱۹ دلار است. یکی از دلایلی که نقش مهمی در عملکرد خوب این توکن داشته، لیست شدن در صرافی FTX بوده که امکان ترید اسپات و آتی را برای این رمزارز فراهم کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx