پلتفرم BSN و TON Labs برای استفاده از بلاکچین تلگرام وارد همکاری شدند!

پلتفرم BSN و TON Labs برای استفاده از بلاکچین تلگرام وارد همکاری شدند!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2119 نفر

پلتفرم BSN و TON Labs برای استفاده از بلاکچین تلگرام وارد همکاری شدند!

براساس بیانیه ای، TON Labs و شبکه خدماتی مبتنی بر بلاکچین (BSN) چین برای توسعه برنامه در پروتکل TON که توسط تلگرام توسعه داده شده، وارد همکاری شده اند. طبق این همکاری توسعه دهندگان BSN به تکنولوژی TON دسترسی خواهند داشت.

در این همکاری، TON Labs پروتکل TON را متناسب با نیازهای قانونی موجود در چین منطبق خواهد کرد. از این رو، بکارگیری شبکه TON در BSN چین یک بلاکچین اوپن پرمیشن (OPB) خواهد بود.

به گفته هه یفان (He Yifan)، مدیرعامل شرکت Red Date Technology که یکی از بنیانگذاران BSN است، توسعه دهندگان چینی به دلیل تأخیر کم و مقیاس پذیری بلاکچین TON قصد دارند از این فناوری به عنوان یک لایه پایه ای مناسب برای توسعه برنامه های کاربردی استفاده کنند.

همکاری TON Labs با پروژه زیرساخت بلاکچین کشور چین باعث خواهد شد فعالیت توسعه دهندگان در پروتکل TON افزایش یابد و در نتیجه باعث ارزش آوری برای این پروتکل بشود.

سیریل پاگلینو (Cyril Paglino)، مدیر عامل TON Labs، در اظهار نظری در خصوص مزایای احتمالی این همکاری برای هر دو شرکت حاضر در این پروژه گفت این همکاری، گواهی بر امکان ایجاد اتحادهای مفید بین شرکت های غیرمتمرکز و متمرکز است. وی در ادامه افزود:

این همکاری یک پیام آشکار است که حتی در صورت مواجه شدن با موانع قانونی خاص، می توان راهی برای استفاده از فناوری هایی که برای همگان در نظر گرفته شده است، در عین انطباق کامل و پیروی از قوانین پیدا کرد.

علیرغم اینکه شرکت تلگرام دیگر از بلاکچین TON به دلیل فشار قانونی بر روی پروژه گرام (Gram) استفاده نمی کند، اما این بلاکچین همچنان به حیات خود ادامه می دهد. حالا که تلگرام دیگر از این شبکه استفاده نمی کند، این پروژه تحت مالکیت شبکه آزاد TON قرار دارد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx