پیتر برنت: کاردانو ممکن است شاهد سقوطی ۹۰ درصدی باشد!

پیتر برنت: کاردانو ممکن است شاهد سقوطی 90 درصدی باشد!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1293 نفر

پیتر برنت: کاردانو ممکن است شاهد سقوطی ۹۰ درصدی باشد!

پیتر برنت (Peter Brandt)، تحلیلگر با سابقه بازار کریپتو، با مشاهده الگوی نزولی کلاسیک در نمودار کاردانو، هشدار داده که این آلت کوین ممکن است تا ۹۰٪ سقوط کند.

با به روزرسانی مهمی که کاردانو در اواسط ماه جولای منتشر کرد، این پلتفرم در آستانه تبدیل شدن به یکی از پلتفرم‌ های مهم قراردادهای هوشمند قرار گرفته است. چندی پیش، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، خالق این پروژه، رسما تایید کرد که بالغ بر ۱۰ میلیون دلار توکن های غیرقابل معاوضه در این پلتفرم پردازش شده است.

از سوی دیگر، صرافی غیرمتمرکز ساندی سواپ (Sundae Swap) که اولین صرافی غیرمتمرکز دیفای در بستر کاردانو خواهد بود، به ‌زودی راه ‌اندازی خواهد شد. به عقیده بسیاری از سرمایه ‌گذاران، این راه اندازی می تواند یک کاتالیزور احتمالی برای رشد این آلت کوین باشد.

با این حال، پیتر برنت، مدیر ارشد شرکت تجاری فاکتور (Factor)، در تحلیل خود مدعی شده که رشد این پروژه الزاما به گسترش پذیرش و استفاده ADA منجر نخواهد شد.

سقوط ۹۰ درصدی؟

پیتر برنت با انتشار یک الگوی نزولی کلاسیک که تحت عنوان الگوی سر و شانه شناخته می شود، یک روند نزولی برای کاردانو پیش بینی کرده است. این پیش بینی در صورتی مطرح شده که کاردانو از ابتدای سال جاری میلادی تا به امروز بیش از ۶۰۰٪ رشد کرده است.

الگوی سر و شانه زمانی تشکیل می ‌شود که ۳ قله متوالی بالای یک سطح حمایتی تشکیل می شوند. در این الگو، قله میانی از دیگر قله ها بزرگتر است و معمولاً طول قله های کناری یکسان است. پس از شکل گیری این الگو، معمولاً قیمت به زیر خط حمایت که از آن به عنوان خط گردن نیز یاد می شود، سقوط می ‌کند. اندازه این سقوط نیز معمولاً به طول قله وسطی تا خط حمایت است.

همان طور که در نمودار زیر می توان مشاهده کرد، کاردانو چنین الگویی را شکل داده است.

الگوی سر و شانه کاردانو

الگوی سر و شانه کاردانو

وی در تحلیل خود پیش بینی می کند که کاردانو ممکن است شاهد سقوطی ۶۰ تا ۹۰ درصدی و تا سطح ۰.۱۲ دلار خواهد بود.

پیتر برنت در قوت بخشیدن به پیش بینی فعلی خود به پیش بینی های گذشته اش اشاره کرد. وی در یکی از تحلیل ‌های خود در سال ۲۰۱۸ با اشاره به الگوی مثلث نزولی، اصلاح قیمت لایت کوین را پیش ‌بینی کرده بود. این آلت کوین در سال ۲۰۱۷ از ۴ دلار به ۴۲۰ دلار صعود کرده بود. وی در این خصوص گفت:

وقتی که اوج قیمت لایت کوین در اواسط سال ۲۰۱۸ را پیش بینی کردم، با موجی از تمسخر مواجه شدم. ترول های کاردانو، خود را آماده کنید.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad
mehrdad
2 سال ها قبل

دقیقا برعکس شد و از اون زمان بیش از ۱۵۰ درصد رشد کرد و بعد دوباره ریخت

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx