چراغ سبز به صدور مجوز استخراج رمزارز

چراغ سبز به صدور مجوز استخراج رمزارز
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 957 نفر

چراغ سبز به صدور مجوز استخراج رمزارز

محسن احتشام، رئیس اتاق بیرجند، اعلام کرده امکان صدور مجوز فعالیت استخراج رمزارز متقاضیان دارای قرارداد معتبر با وزارتخانه های نیرو یا نفت فراهم شده است.

احتشام، دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان جنوبی با اعلام این خبر، افزود:

با توجه به وقفه ایجاد شده به واسطه تغییر در دستورالعمل نحوه تامین انرژی صدور جواز تاسیس و پروانه بهره‌ برداری مراکز استخراج رمزارز و با توجه به خسارات و عواقب عدم امکان اخذ مجوز بهره برداری و شروع فعالیت این واحدها و با توجه به سرمایه گذاری انجام شده، شتاب بالای تکنولوژی، تولید ماینرهای جدید و کاهش بازدهی و کارایی ماینرهای موجود، استخدام نیرو در نتیجه تحمیل خسارت و ضررهای جبران ناپذیر به فعالان این حوزه، این موضوع در دستور کار سی و دومین جلسه شورای گفتگوی استان قرار گرفت.

رفع ممنوعیت ماینینگ

وی ادامه داد:

با توجه به فراخوان انجام شده و مشارکت سایر استانها و پیگیریهای انجام شده از سمت دبیرخانه شورا، وزارت صمت نهایتا منجر به صدور آیین نامه جدید و رفع ممنوعیت استخراج رمز ارز از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ و صدور جواز تأسیس و پروانه بهره برداری برای متقاضیان در صورت تأمین برق از طریق نیروگاههای تجدید پذیر با تأیید وزارت نیرو شد.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان جنوبی بیان کرد:

با پیگیری و مساعدت ویژه وزارت صمت برای رفع مشکل صدور مجوز گروهی از دارندگان جواز تاسیس استخراج رمزارز که دارای قرارداد معتبر تامین انرژی با وزارتخانه های نیرو و نفت بوده اند بخشنامه ای در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ صادر، که امکان صدور مجوز فعالیت رمز ارز برای این گروه با رعایت مقررات وزارتخانه های ذکر شده فراهم شد.

احتشام در پایان تصریح کرد:

براساس بخشنامه شماره ۳۱۰۴۲۹/۶۰ مورخ ۲۵/۱۲/۱۴۰۰برای متقاضیان دارای جواز تأسیس استخراج رمزارز (معتبر یا فاقد اعتبار) که دارای قرارداد معتبر تأمین برق و یا گاز از وزارت نفت و یا وزارت نیرو می باشند. صدور پروانه بهره برداری و یا تمدید جواز تأسیس با تأیید قرارداد از سوی وزارتخانه های مذکور بلامانع است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx