کوین گکو (CoinGecko) تسلط رقیبش، کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، را به چالش می کشد

کوین گکو (CoinGecko) تسلط رقیبش، کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، را به چالش می کشد
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2571 نفر

کوین گکو (CoinGecko) تسلط رقیبش، کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، را به چالش می کشد

شکاف بین کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) و کوین گکو (CoinGecko) که در زمینه ارائه داده های تجزیه و تحلیلی ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند از لحاظ تعداد بازدید ماهانه وبسایت در حال کم شدن است.

براساس گزارشی که خبرگزاری The Ken در تاریخ ۱ دسامبر منتشر کرد; کوین گکو تا ماه اکتبر ۲۰.۶ میلیون بازدید کننده از طریق دسکتاپ و موبایل داشت; در حالی که تعداد بازدید کننده های کوین مارکت کپ برابر با ۲۹ میلیون بود. این اعداد حاکی از افزایشی ۱۳۵ درصدی در میزان بازدید سایت کوین گکو در ماه مه است. این شرکت که در سنگاپور مستقر است موفق شده چهار برابر بیشتر از رقیب خود یعنی کوین مارکت کپ بازدید کننده داشته باشد.

میزان بازدید کننده های دو شرکت کوین مارکت کپ و کوین گکو

میزان بازدید کننده های دو شرکت کوین مارکت کپ و کوین گکو

خرید کوین مارکت کپ توسط بایننس

در حالی که هر دو وبسایت شاهد افزایش اندکی در ترافیک خود در ماه جولای بودند; شرکت کوین مارکت کپ از زمانی که توسط صرافی Binance در ماه آوریل با قیمت ۴۰۰ میلیون دلار خریداری شد; تفاوت چشمگیری در میزان بازدیدهای خود نداشته است.

در آن زمان، بابی انگ (Bobby Ong); بنیانگذار و مدیر عامل کوین گکو، اعلام کرد که پس از این خرید، مستقل ماندن و بی طرف بودن کوین مارکت کپ امر دشواری خواهد بود. سه ماه بعد در ماه جولای، کوین مارکت کپ توکن بایننس کوین (BNB) را در صدر لیست توکن های خود قرار دارد. این شرکت بعدا ضمن اصلاح این لیست، اضافه شدن بایننس کوین را “خطای انسانی” توصیف کرد.

خبرگزاری The Ken در این خصوص گفت:

تقاضای فزاینده همراه با ابهاماتی که پیرامون بی طرفی کوین مارکت کپ پس از خریداری شدن توسط بایننس ایجاد شده، به کوین گکو فرصتی داده است تا به یک بازیگر اصلی در این حوزه تبدیل شود. و ما هم اکنون شاهد رقابت سختی بین این دو شرکت هستیم.

در گزارش The Ken از کوین مارکت کپ به عنوان “گوریل ۸۰۰ پوندی (۳۶۲ کیلوگرم) سایت های قیمت گذاری ارزهای دیجیتال” یاد شده است. این گزارش کوین گکو را نیز رقیب ضعیفی توصیف کرده که به آرامی خود را بالا می کشد.

بابی انگ در این خصوص گفت:

ما امسال فاصله خود با کوین مارکت کپ را به طور قابل توجهی کاهش دادیم و به پیشی گرفتن از آنها کاملاً نزدیک هستیم. بیشتر معامله گران، سرمایه گذاران و کاربران حرفه ای ارزهای دیجیتال به کوین گکو روی آورده اند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
فریاد
فریاد
2 سال ها قبل

سلام . من مقدارى شیبا ریختم داخل ترانس ولتم با بستر bep20 بعد الان مى خوام تبدیل کنم به یه ارز دیگه یاهمون شیبا با بستر erc20 نمیتونم چیکار باید بکنم . راهنمایی کنید لطفأ ممنون میشم.اگه ممکنه و زحمت زیادی نیست لطفا جواب رو تو ایمیل هم بفرستید چون ممکنه اینجا پیداش نکنم.ممنون از راهنمایی شما

امین ظفرمند
امین ظفرمند
2 سال ها قبل
پاسخ دهید  فریاد

سلام باید داخل صرافی هایی که هردوشبکه را پوشش میدهند ؛ تبدیل را انجام دهید.
مثل صرافی بایننس

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx