چرا ۱۷ مارچ روز مهمی برای کاردانو است؟

چرا 17 مارچ روز مهمی برای کاردانو است؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 979 نفر

چرا ۱۷ مارچ روز مهمی برای کاردانو است؟

علیرغم اینکه کاردانو در شش ماه گذشته عملکرد خوبی نداشته، اما فاندامنتال های این پروژه همیشه یکی از دلایل اصلی جذب سرمایه گذاران بوده است.

نزول کاردانو برخلاف سایر آلت کوین ها سه ماه زودتر شروع شد. با این حال، سرمایه گذاران امیدوار هستند که این روند به پایان خود برسد.

پروژه کاتالیزور

پروژه کاتالیزور (Project Catalyst) یک ابتکار کمپین صندوق نوآوری فصلی است که برای حمایت از پروژه های پیشنهادی توسط توسعه دهندگان استفاده می شود.

در طرح جدید خود، خزانه کاردانو ۱۶ میلیون دلار برای صندوق هشت کنار خواهد گذاشت. جالب اینجاست که صندوق هفت ۲۶۹ پروژه را با ۸ میلیون دلار تامین مالی کرد. در این سه ماهه نیز می توان شاهد دو برابر شدن تعداد پروژه هایی بود که بودجه دریافت می کنند.

پروژه کاتالیزور از زمان آغاز به کار خود، شاهد دو برابر شدن بودجه خود در هر سه ماه بوده است. بدین ترتیب، این صندوق به بزرگترین صندوق نوآوری غیرمتمرکز جهان تبدیل شده است.

چرا 17 مارچ روز مهمی برای کاردانو است؟

تاریخچه پروژه کاتالیزور

مهلت پروژه های پیشنهادی برای صندوق ۸ در ۱۷ مارس به پایان خواهد رسید. پیش بینی می شود که پس از ارائه پیشنهادات، کاردانو شاهد جهش چشمگیری در قیمت خود باشد.

از آنجایی که کاردانو از ماه سپتامبر هیچ افزایش قیمت محسوسی تجربه نکرده، این جهش قیمتی برای این آلت کوین بسیار مهم خواهد بود.

در حالی که کاردانو در چندین تلاش سعی کرد قیمت خود را افزایش بدهد، اما در حفظ آنها موفق نبود. نه تنها در روند نزولی چهار روز گذشته، سودهای حاصل از جهش ۱۲.۴۹ درصدی ۲۸ فوریه از بین رفت. در این بازه، قیمت کاردانو بالغ بر ۱۳٪ کاهش یافته است.

چرا 17 مارچ روز مهمی برای کاردانو است؟

حجم تراکنش ها

با این حال، افزایش ۴۲.۶۴ میلیارد دلاری حجم تراکنش ها امیدها برای این پروژه را بیش از پیش افزایش داده است. بخصوص، تعداد آدرس های کاردانو نیز افزایش یافته است. این موضوع نشان می دهد که سرمایه گذاران علیرغم نزول بازار هنوز امید خود را از دست نداده اند.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx