چرا ۲۰ آوریل روز مهمی برای دوج کوین (DOGE) است؟

دوج کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2470 نفر

چرا ۲۰ آوریل روز مهمی برای دوج کوین (DOGE) است؟

یکی از معدود کوین هایی که به تحولات اخیر بازار بی توجهی کرده و به صعود خود ادامه داده، دوج کوین (DOGE) بوده است. حال به نظر می‌رسد که دوج کوینرها سورپرایز ویژه ای برای این میم کوین محبوب تدارک دیده اند.

در حالی که ماه آوریل ماه خوبی برای ارزهای دیجیتال بوده است، اخیرا دارایی های دیجیتال شاهد اولین اصلاح عمده خود بودند. در این اصلاح، بیت کوین با سقوطی شدید به کانال ۵۰۰۰۰ دلاری نزول کرد و اتریوم، دومین رمزارز برتر بازار نیز برای مدتی به زیر ۲۰۰۰ دلار رسید. سایر ارزهای دیجیتال مانند کاردانو، بایننس کوین و چین لینک نیز دچار اصلاح مشابهی شدند.

اما نکته جالب توجه، عملکرد دوج کوین بود که توجه همگان را به خود جلب کرده است.

نمودار دوج کوین

نمودار دوج کوین

نمودار DOGE

در کمال تعجب، بازار نزولی این روزها تاثیر چندانی بر دوج کوین نداشته است. با در نظر گرفتن رشد ۳۰۰ درصدی، افت این آلتکوین از ۰.۴۵ دلار به ۰.۲۴ دلار، چندان بزرگ به نظر نمیرسد. هر چند که این میم کوین محبوب موفق شده دوباره قیمت خود را افزایش بدهد و در زمان نگارش این مطلب در بازه ۰.۴۰ دلاری معامله شود.

خرید دوج کوین

رمزارزهای برتر بازار

تصویر بالا به وضوح جدا شدن دوج کوین از بقیه بازار را نشان می دهد. رمزارزی که بیشتر از سر احساسات رشد کرده، تا عوامل فاندامنتال، یک مورد نسبتا نادر در بازار رمزارزها است. با این حال، سوال اینجا است، که آیا دوج کوین می تواند به این رویه ادامه بدهد؟

فاندامنتال های دوج کوین

تحلیل دوج کوین

آدرس تریدرهای DOGE

داده های سایت تحلیلی InTheBlock نشان می دهند که ۱۶ میلیارد DOGE توسط ۶۴ هزار آدرس در بازه قیمتی ۰.۳۰ و ۰.۳۱ دلاری خریده شده است. با در نظر گرفتن قیمت فعلی این کوین، همه خریداران آن تا کنون از خرید خود سود کرده اند. هش ریت شبکه نیز شاهد افزایش بوده است که نشان دهنده رشد ثبات و امنیت شبکه است. هش ریت دوج کوین از ۱۷۹ TH/s در ۱۹ اکتبر ۲۰۲۰ به ۲۹۳ TH/s در ۱۵ آوریل ۲۰۲۱ افزایش یافته است.

"نمودار

نمودار دوج کوین

نمودار سمت چپ، رالی قبلی DOGE در هفته اول فوریه را در نمایش می دهد. با رشدی نزدیک به ۱۱۰۰٪ ، با گذشت زمان، DOGE فاز اصلاح خود را پشت سر گذاشت و به سطح ۰.۵۰ فیبوناچی خود سقوط کرد که معمولاً برای هر دارایی یک محدوده خرید مناسب محسوب می شود.

تا آغاز ماه آوریل، DOGE به ثبیت خود در این محدوده ادامه داد و یک محدوده حمایتی بین ۰.۰۴ تا ۰.۰۵ دلار را ایجاد کرد. هر دارایی که به عوامل فاندامنتال پایبند است، حداکثر باید شاهد سود ۲ برابری باشد و تا روند صعودی دیگر، دوران تثبیت خود را سپری کند. هدف معقول، باید صعود به بازه ۰.۱۴ دلار میبود. با این حال، این میم کوین با زیر پا گذاشتن فاندامنتال ها، در حدود ۱۶۷٪ دیگر از سطح پیش بینی شده رشد کرد.

و اما ۲۰ آوریل: چه چیزی در انتظار DOGE است؟

از آنجایی که احساسی بودن بازار دوج کوین بر کسی پوشیده نیست، در حال حاضر با آگاهی از این موضوع دوج کوینرهای بسیاری در توییتر گرد هم آمده، تا در ۲۰ آوریل به زور هم که شده این میم کوین را به بالای نمودارها هل بدهند.

دامیننس اجتماعی دوج کوین

دامیننس اجتماعی دوج کوین

همانطور که در تصویر فوق پیداست مشارکت اجتماعی دو‌ج کو‌ین در حال حاضر ۹۳۱٪ و دامیننس اجتماعی این میم کوین بیش از ۵۳۶٪ است. البته باید به این موضوع توجه کرد که اخیرا ایلان ماسک توییت جدیدی در مورد دوج کوین منتشر نکرده است. پس می توان انتظار تغییرات بسیاری را در این آمار و ارقام داشت. با این حال، همانطور که توضیح داده شد، در حال حاضر احساسات و عواطف، به جای دلایل فاندامنتال، کنترل دوج کوین را در دست خود دارند. با اینکه همچنان سرمایه گذاری در این ارز پر خطر به نظر می رسد اما سود همیشه در انتظار آن دسته از معامله‌گرانی خواهد بود که جسور و اهل ریسک هستند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
فریدون
فریدون
2 سال ها قبل

سلام

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx