اعتراض SEC به دارندگان ریپل به دلیل دفاع از ریپل

دادگاه SEC و ریپل
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 527 نفر

درگیری حقوقی SEC با دارندگان ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC); در تلاش است تا دارندگان ریپل (XRP) را از کمک به دفاع از شرکت ریپل منع کند; و یک وکیل به نام جان ای. دیتون را از هرگونه مشارکت بیشتر در دادرسی منع کند.

در اعتراض رسمی که در روز سه شنبه ارائه شد; SEC با تصمیم دادگاه منوط به رسمیت شناختن ۱۷۴۶ دارنده ریپل و یک وکیل به نام جان ای. دیتون به عنوان  amici curiae در دادگاه مخالفت کرد.

: amici curiae به معنای “دوست دادگاه” است; فرد یا سازمانی که طرف یک پرونده حقوقی نیست اما مجاز است با ارائه اطلاعات، تخصص یا دانش خود به دادگاه کمک کند.

دیتون دارای یک طومار با ۳۲۵۲ سوگندنامه است; که توسط دارندگان ریپل امضا شده است; که اساساً بیان می کند که آنها قربانی شکایت SEC علیه ریپل در نتیجه سود از دست رفته هستند.

دارندگان سوگندنامه ادعا می‌کنند که مسئولیت قانونی خرید  ریپل را بر عهده نگرفته‌اند; یا به‌جای مقاصد سرمایه‌گذاری، توکن‌ها را برای مقاصد سودمند خریداری کرده‌اند یا بر اساس وعده‌های شرکت و نمایندگان آن خرید نکرده‌اند.

با این حال، کمیسیون در اعتراض خود به دارندگان ریپل ادعا کرد که; آنها تلاش می کنند خارج از مسائل کاملاً قانونی فعالیت کنند.

طبق گزارش SEC

این کمیسیون تهدیدات ادعایی دیتون علیه جی کلیتون، رئیس سابق SEC را به عنوان دلیلی برای اخراج وی به عنوان دوست دادگله عنوان کرده است. SEC  نامه ویرایش شده ای به تاریخ ۷ ژوئن به قاضی تورس ارسال کرده است که به یک ویدیوی YouTube مربوط به سال ۲۰۲۱ استناد می کند که در آن دیتون اظهار داشت که “ممکن است مجبور شود از آنجا خارج شود و [توهین] جی کلیتون، رئیس سابق SEC  را بی جواب نگذارد”.

دارندگان ریپل و  دیتون به عنوان دوست دادگاه  ملزم به ارائه پاسخ عمومی به اعتراض SEC تا ۲۵ جولای هستند.

ریپل یک شرکت حوزه بلاکچین است که توکن XRP را صادر می کند. SEC در یک پرونده قضایی در حال انجام که در سال ۲۰۲۰ آغاز شده است، ادعا کرده است که ریپل و مدیران آن براد گارلینگ هاوس و کریستین لارسن ریپل را به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده فروخته اند.

در همین حال، دیتون ادعا کرده است که SEC با اعمال قانون علیه ریپل، گارلینگ هاوس و لارسن ناسازگار بوده است. در یک توییت در روز سه‌شنبه، وکیل توضیح داد که اگر SEC واقعاً فکر می‌کرد  یک اوراق بهادار است، حکمی علیه ریپل صادر می‌کرد و دستور توقف و توقف فروش توکن‌های دو مدیر اجرایی و جد مک‌کالب را صادر می‌کرد.

جد مک کالب، یکی از بنیانگذاران ریپل، از زمان ترک این شرکت در سال ۲۰۱۴، ۹ میلیارد XRP فروخته است.

نتیجه این مورد می تواند تعیین کند که آیا XRP یک اوراق بهادار است یا خیر. اگر قاضی به نفع SEC رای دهد، می‌تواند سیگنالی برای SEC باشد; تا علیه سایر پروژه‌های رمزارزی که توکن‌هایی مشابه ریپل می‌فروشند، اقدام قانونی کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx