چین لینک (LINK)، یکی از موفق ترین آلت کوین های هفته گذشته!

چین لینک (LINK)، یکی از موفق ترین آلت کوین ها در هفته گذشته!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2530 نفر

چین لینک (LINK)، یکی از موفق ترین آلت کوین های هفته گذشته!

در حالی که در چند روز گذشته بیت کوین و اتریوم توجه زیادی را به خود جلب کرده اند، برخی از آلت کوین ها نیز عملکرد خوبی داشته اند. یکی از این آلت کوین ها چین لینک (LINK) است.

براساس داده های درون زنجیره ای منتشر شده توسط سنتیمنت (Santiment)، در حدود ۶ هزار آدرس جدید چین لینک در چند روز گذشته ایجاد شده است. شبکه چین لینک نیز شاهد رشدی ۱۶ درصدی در هفته گذشته بوده است.

در حال حاضر چین لینک در بازه ۱۴.۴۷ دلاری معامله می شود و ارزش بازار این ارز هم اکنون در حدود ۵.۸ میلیارد دلار قرار دارد. با اینکه در ۴ ژانویه، چین لینک شاهد ریزش ۱۵ درصدی در قیمت خود بود، اما این ارز به سرعت موفق شد قیمت خود را افزایش بدهد و با این بازگشت سریع خود نیم نگاهی به بازه ۱۵ دلاری داشته باشد.

نمودار هفتگی LINK

نمودار هفتگی LINK

عملکرد خوب چین لینک در سال ۲۰۲۰

سال گذشته سال خوبی از نظر عملکرد برای چین لینک محسوب می شود و این ارز توانست خود را در میان ۱۰ رمزارز برتر بازار از نظر ارزش بازار قرار دهد. در سال ۲۰۲۰، چین لینک موفق شد قیمت خود را از ۲ دلار به ۱۱ دلار افزایش بدهد که حاکی از رشدی تقریبا ۶۰۰ درصدی در یک سال است.

در تابستان سال گذشته میلادی زمانی که دیفای در اوج خود بود، چین لینک بیش از پیش محبوب شد. در آن زمان چین لینک بیشترین رشد را در شبکه خود ثبت کرد. در آگوست سال ۲۰۲۰ قیمت این آلت کوین تا ۱۹.۱۲ دلار، بالاترین سطح خود، پیش رفت.

تاکنون چین لینک تقریبا در ۴۵ پروتکل دیفای مورد استفاده قرار گرفته است که به طور نمونه می توان به Binance Smart Chain، Kava، Matic اشاره کرد. طبق داده هایی که توسط چین لینک منتشر شده، این پلتفرم موفق به جذب سرمایه ۷ میلیارد دلاری در قراردادهای هوشمند شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx