هشدار به تریدرها: اصلاح ۴۰ درصدی کاردانو را تهدید می کند!

هشدار به تریدرها: اصلاح 40 درصدی کاردانو را تهدید می کند!
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1182 نفر

هشدار به تریدرها: اصلاح ۴۰ درصدی کاردانو را تهدید می کند!

رمزارز بومی بلاکچین کاردانو، ADA، امروز به بالاترین سطح خود رسید. ثبت رکورد جدید توسط این آلت کوین در حالی رخ داده که تریدرها و سرمایه گذاران امیدوار هستند که با راه اندازی قابلیت قراردادهای هوشمند پذیرش این رمزارز بیش از پیش گسترش یابد. امروز ADA موفق شد قیمت خود را تا ۲.۸۹۹ دلار افزایش بدهد و انتظارها در خصوص ۳ دلاری شدن خود را افزایش بدهد.

تحلیلگران بسیاری از جمله چارتیستی به نام PostyXBT به این موضوع اشاره کرده است که کاردانو وارد فاز اکتشاف قیمت شده است. در همین حال، تحلیلگر دیگری به نام دیوید گخشتاین (David Gokhshtein) گفته که باور دارد روند صعودی این رمزارز تا ۱۲ سپتامبر ادامه خواهد داشت. همانطور که می دانید در آن روز قابلیت قراردادهای هوشمند از طریق آپگرید آلونزو به بلاکچین کاردانو اضافه خواهد شد.

خطرات اشباع خرید

شاخص های تکنیکال کاردانو یک شوک کوتاه مدت را پیش بینی می کنند، موضوعی که ممکن است با وجود حفظ چشم انداز صعودی این رمزارز در بلند مدت، باعث سقوط ۴۰ درصدی ADA شود. شاخص RSI کاردانو با قرار داشتن در سطح ۸۳ عمیقا در محدوده اشباع خرید قرار گرفته است. از نظر تریدرها عبور این شاخص از ۷۰ به منزله افزایش بیش از حد ارزش یک دارایی است. بنابراین،‌ برای به حداکثر رساندن سود، تریدرها اقدام به فروش دارایی خود می کنند.

نمودار اصلاح RSI کاردانو

در نمودار سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ کاردانو در تصویر فوق، همانطور که مشاهده می کنید سیر صعودی، شاخص RSI را تا بالای سطح ۹۰ افزایش داده است. سپس، این رمزارز با حفظ حمایت میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه خود، حرکت افقی شکل را آغاز کرده است. اعداد و ارقام نشان می دهند که ADA از ابتدای سال جاری ۱۵۱۱ درصد و در بازه یک ماهه ۱۴۴ درصد رشد کرده است. در عین حال، قرار داشتن شاخص RSI در محدوده اشباع خرید، زنگ هشدار را به صدا درآورده است. بنابراین در صورتی که نمودار فوق تکرار شود، خط حمایت بعدی کاردانو نزدیک میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه در سطح ۱.۷۳ دلار خواهد بود، که با قیمت فعلی ۲.۸۳ دلاری در حدود ۴۰٪ اختلاف دارد. با این حال، الزاما چنین اصلاحی چشم انداز صعودی بلند مدت کاردانو را تهدید نخواهد کرد. انتظار می رود که با موفقیت آپگرید آلونزو شاهد توجه روزافزون بازیگران حوزه کریپتو به این آلت کوین باشیم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx