کاهش بازار رمزارزها و سهام با انتشار صورتجلسه فدرال رزرو

کاهش بازار رمزارزها و سهام با انتشار صورتجلسه فدرال رزرو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 833 نفر

کاهش بازار رمزارزها و سهام با انتشار صورتجلسه فدرال رزرو

سهام ایالات متحده در روز چهارشنبه ضررهای خود را اصلاح کرد اما پس از انتشار صورتجلسه سیاستگذاری ماه مارس توسط فدرال رزرو، در محدوده منفی باقی ماند.

 

گزارش بازار

میانگین صنعتی داوجونز با ۰.۴ درصد کاهش به ۳۴۴۹۶.۵۱ واحد، شاخص S&P500 با ۱ درصد کاهش به ۴۴۸۱.۱۵ رسید و نزدک کامپوزیت با ۲.۲ درصد کاهش به ۱۳۸۸۸.۸۲ واحد رسید.

اختیارات مصرف کننده و فناوری بیشترین نزول را در میان بقیه بخش‌ها داشتند، در حالی که شرکت های آب و برق پیشتاز برنده ها بودند.

بازده ۱۰ ساله آمریکا با ۳.۴ واحد افزایش به ۲.۵۹ درصد رسید.

قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با ۴.۹۲ دلار کاهش به ۹۷.۰۴ دلار در هر بشکه رسید.

 

دلایل اقتصادی کاهش بازار سهام و رمزارزها

بر اساس صورتجلسه نشست چهارشنبه، اعضای کمیته بازار آزاد فدرال در نشست ماه مارس خود به این نتیجه رسیدند که شروع به کاهش حجم ترازنامه بانک مرکزی به میزان ۹۵ میلیارد دلار در ماه خواهند کرد.

در این صورتجلسه آمده است که اعضا اکثراً توافق کردند که در صورت اقتضای شرایط بازار، سقف‌ها طی سه ماه یا کمی بیشتر کاهش می‌یابد. نرخ بهره فدرال در ماه مارس ۲۵ واحد پایه افزایش یافت و وام برای وام مسکن، اوراق قرضه و بدهی بلندمدت گرانتر شد. FOMC گفت که یک یا چند افزایش ۵۰ واحدی به احتمال زیاد در جلسات آینده مناسب خواهد بود.

پاتریک هارکر، رئیس بانک فدرال رزرو فیلادلفیا، روز چهارشنبه به اتاق بازرگانی ایالت دلاور (Delaware) گفت:

با دور دوم بیماری همه گیر کرونا، سخت شدن شرایط پولی و جنگ در اوکراین که به قیمت کالاها فشار می آورد، رشد امسال تعدیل خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، ایالات متحده، بریتانیا و اتحادیه اروپا به دنبال اتهامات گسترده در مورد جنایات جنگی توسط نیروهای روسیه در اوکراین، مسکو را با تحریم‌های بیشتری مواجه خواهند کرد. تحریم های آمریکا بزرگترین مؤسسات مالی روسیه و چندین فرد مرتبط با کرملین را هدف قرار داده است.

گزارش ها حاکی از آن است که آژانس بین المللی انرژی قصد دارد ۱۲۰ میلیون بشکه نفت خام را از ذخایر آزاد کند تا به کاهش قیمت نفت کمک کند. ایالات متحده ۶۰ میلیون بشکه کمک خواهد کرد که بخشی از تعهد قبلی خود برای رها کردن ۱۸۰ میلیون بشکه است.

هر اونس طلا با ۱.۸ دلار افزایش به ۱۹۲۹.۳۰ دلار و نقره نیز با ۰.۰۵ دلار افزایش به ۲۴.۵۹ دلار در هر اونس رسید. در میان صندوق های ETF انرژی، صندوق نفت ایالات متحده با ۲.۳ درصد کاهش به ۷۳.۰۵ دلار و صندوق گاز طبیعی ایالات متحده با ۰.۸ درصد افزایش به ۲۱.۲۳ دلار رسید.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx