ارزهای دیجیتال پشتوانه ای برای دوران بازنشستگی

ارزهای دیجیتال پشتوانه ای برای دوران بازنشستگی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4525 نفر

ارزهای دیجیتال پشتوانه ای برای دوران بازنشستگی

بر اساس نظرسنجی اخیری که توسط اینوستوپیدیا (Investopedia) منتشر شده، ۲۸٪ از نسل هزاره های امریکا اعلام کردند که می خواهند از ارزهای دیجیتال برای دوران بازنشستگی خود استفاده کنند.

در طرف مقابل، ۲۵٪ قصد دارند از حساب های پس انداز و ۲۷٪ نیز می خواهند از سرمایه گذاری در سهام برای تامین مالی خود در بازنشستگی استفاده کنند.

این نظرسنجی که در ماه سواد مالی انجام شده، از ۴۰۰۰ بزرگسال امریکایی ۱۸ تا ۷۶ ساله به عمل آمده است.

در سایر زمینه ها، تقریباً ۵۰٪ از پاسخ دهندگان در تمام سنین دانش مالی خود را در حوزه های مصرف، پرداخت مالیات، پس انداز، مدیریت بدهی و مدیریت بیمه «پیشرفته» ارزیابی کردند.

با این حال، تنها ۲۷٪ از افراد مورد بررسی اعلام کردند که دانش بالایی در مورد ارزهای دیجیتال دارند. نکته قابل توجه این است که این بخش کمترین امتیاز را در مقایسه با سایر بخش ها بدست آورد.

با این وجود، بخش قابل توجهی از هزاره ها (۴۱٪) گفتند که دانش پیشرفته ای در مورد دارایی های دیجیتال دارند. پس از این گروه، نسل X و Z به ترتیب با ۳۰٪ و ۲۹٪ و در نهایت، بیبی بومرها با ۸٪ قرار دارند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگانی که جوان تر بوده اند، میانگین سن بازنشستگی کمتری برای خود متصور شده اند. در حالی که اکثر بیبی ‌بومرها (متولدین ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴) قصد دارند در ۶۸ سالگی بازنشسته شوند، نسل موسم به زد (Gen Z) تمایل به بازنشستگی در سن ۵۷ سالگی دارند.

سواد مالی کریپتو

همیشه از سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری پرریسک یاد شده است. به همین دلیل، در چارچوب مبارزه با بی سوادی مالی در امریکا، وزارت خزانه داری ایالات متحده اخیرا ابتکار جدیدی را برای افزایش آگاهی در مورد خطرات موجود در دارایی های دیجیتال در این کشور آغاز کرد.

این ابتکار شامل طراحی مطالب آموزشی برای اطلاع عموم از نحوه عملکرد دارایی های دیجیتال و تفاوت آن با سرمایه گذاری های سنتی مانند سهام می شود.

همانطور که مقامات وزارت خزانه داری امریکا اعلام کرده اند، هدف اصلی آنها افزایش آگاهی عموم بدون تلاش برای مانع تراشی برای فناوری ها و نوآوری های جدید است.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx