کدام شبکه قاتل اتریوم است؟

کدام شبکه قاتل اتریوم است؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2144 نفر

کدام شبکه قاتل اتریوم است؟

منتقدان می گویند افزایش ناگهانی هزینه های انتقال اتریوم (Ethereum) باعث می شود این پروژه قربانی بلاکچین های رقیب شود اما داده های زنجیره ای خلاف این موضوع را نشان می دهد.

با توجه به مجموعه استفاده های اتریوم از شبکه، این ارز دیجیتال کاملاً بر صنعت قراردادهای هوشمند تسلط دارد. حتی اگر هزینه های انتقال اتریوم تحت تأثیر حجم فعالیت شبکه اش، از ۱۰ دلار بالاتر برود، اما به نظر می رسد با توجه به ارزش بازارش، حفظ موقعیت خود به عنوان ارز دوم دیجیتال کافی باشد.

کدام شبکه برتری خود را نسبت به Ethereum نشان خواهد داد؟

با این وجود بعضی از شبکه ها نشان می دهند که پتانسیل بالایی برای برتری نسبت به اتریوم دارند و این سوال پیش می آید که کدام شبکه برتری خود را نسبت به اتریوم نشان خواهد داد؟

ارزش کل قفل شده در قراردادهای هوشمند

ارزش کل قفل شده در قراردادهای هوشمند

آدرس های فعال روزانه

طی هفته گذشته، بلاکچین NBA Top Shot FLOW تقریباً ۸۰،۰۰۰ آدرس فعال داشت که پنج برابر بزرگتر از بازار Rarible NFT Ethereum یا حتی SushiSwap است. بنابراین، اولین داده برای تجزیه و تحلیل تعداد آدرس های فعال روزانه در هر بلاکچین است.

تعداد آدرس های فعال روزانه

تعداد آدرس های فعال روزانه

ترون اخیرا در آدرس های فعال روزانه خود از اتریوم پیشی گرفته است. همچنین معاملات شبکه ترون تقریباً کارمزد صفر دارد که مقایسه غیرمنصفانه ای ایجاد می کند.

با اندازه گیری معاملات و نقل و انتقالات موثر، حذف آدرس هایی که به شبکه کمک نمی کنند آسان تر است. با این کار می توان فهمید که ترون حتی به اتریوم نزدیک نمی شود، اگرچه رشد اخیر کاردانو منجر به ایجاد تعادل مجازی بین این دو شده است.

نکته عجیب این است که شبکه ترون بیش از ۱۴.۵ میلیارد تتر را در گردش دارد که به خودی خود باید معیارهای استفاده از شبکه را افزایش دهد. در همین حال، کاردانو ۹۰٪ آدرس فعال روزانه کمتری نسبت به Ethereum دارد، با این وجود، هر دو شبکه به همان میزان انتقال و تراکنش انجام می دهند.

این مسئله خصوصاً مشکل ساز است زیرا اتریوم ۲۰ میلیارد توکن تتر را کنترل می کند و همچنین همه معاملات چین لینک، یو اس دی سی و بسیاری از توکن های دیگر را مدیریت می کند.

این داده ها باید حداقل از لحاظ تئوری در ارزش بازار منعکس شوند. بنابراین منطقی است که اتریوم نسبت به رتبه بندی خود مطمئن و مسلط باشد زیرا هیچ شبکه دیگری حتی به برنامه های غیرمتمرکز اتریوم نزدیک نیست.

علاوه بر این، هنگام تجزیه و تحلیل ارزش انتقال و معاملات، اگر ارقام مشکوک کاردانو را که قبلاً بحث شد حذف کنیم، اتریوم ۵۰ برابر بیشتر می شود.

در حال حاضر، داده ها نشان می دهد که شبکه ارزهایی که در بالا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند، به زودی نمی توانند شبکه اتریوم را متلاشی کنند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx