آلت کوین FET به بالاترین سطح خود در دو سال گذشته رسید‍

آلت کوین FET به بالاترین سطح خود در دو سال گذشته رسید‍
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4212 نفر

آلت کوین FET به بالاترین سطح خود در دو سال گذشته رسید‍

فاندامنتال های قدرتمند، همکاری های مهم و حرکت به سوی دیفای، ار جمله دلایلی بوده اند که باعث رشد FET به بالاترین سطح تاریخی شده اند.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به طور روزمره در حال تغییر چهره تجارت، محاسبات و سایر فناوری ها هستند. در ابتدایی ترین شکل خود، اطلاعات جمع آوری شده توسط هوش مصنوعی فقط برای تحلیل و بررسی استفاده می شود و بلاکچین ها به منظور ذخیره و انتقال داده ها ساخته می شوند.

FET یک آزمایشگاه هوش مصنوعی مستقر در کمبریج است که هدف آن استفاده از فناوری دفتر توزیع شده برای ساخت یک سیستم یادگیری ماشینی غیرمتمرکز است که می تواند داده ها را به صورت امن در سطح جهان منتقل کند.

نمودار 4 ساعته Fetch.ai

نمودار ۴ ساعته Fetch.ai

داده ها نشان می دهند که قیمت FET از ابتدای سال ۲۰۲۱ در حدود ۷۲۰٪ رشد کرده است. این آلت کوین موفق شد این هفته به بالاترین سطح خود یعنی ۰.۴۰ دلار صعود کند.

گسترش بکارگیری

یکی از حساس ترین لحظه ها برای این آلت کوین انتشار بیانیه هایی در خصوص پروژه ای به نام متالکس (Mettalex) بود. این پروژه یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) برای اکوسیستم Fetch.ai است که در زمینه افزودن اوراکل های مستقل و هوشمند به دیفای تخصص دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع که دیفای به سرعت در حال رشد است، ورود FET به این عرصه،‌ باعث رشد قابل توجه این آلت کوین شده است.

به عنوان بخشی از طرح راه اندازی متالکس، دارندگان این توکن می توانستند توکن های خود را به مدت سه ماه در این پلتفرم استیک کرده و سود ۱۰ درصدی در قالب توکن های MTLX دریافت کنند.

یکی از اقداماتی که باعث افزایش تحرکات این آلت کوین شد، همکاری با گروه بوش (Bosch Group) بود. هدف از این همکاری کمک به پلتفرم Fetch.ai برای راه اندازی یک پروژه بلاکچین چند منظوره برای فعال کردن وب ۳.۰ بود.

لازم به ذکر است که این پروژه از ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ در شبکه آزمایشی قرار گرفته است. توییت های منتشر شده توسط تیم Fetch.ai نیز نشان می دهند که این پروژه آماده انتشار در اواسط ماه جاری میلادی است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx