یک زوج امریکایی ازدواج خود را در بلاکچین اتریوم جشن گرفت!

یک زوج امریکایی ازدواج خود را در بلاکچین اتریوم جشن گرفت!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1569 نفر

یک زوج امریکایی ازدواج خود را در بلاکچین اتریوم جشن گرفت!

یک زوج کالیفرنیایی با حلقه های توکنیزه شده ازدواج خود را در بلاکچین اتریوم ثبت کرد.

ربکا رز (Rebecca Rose) و پیتر کچرجینسکی (Peter Kacherginsky) که از کارمندان صرافی کوین بیس هستند، از بلاکچین اتریوم برای ثبت ازدواج قانونی خود استفاده کردند.

در ۳ آوریل، رز در توییتر اعلام کرد که ازدواج آنها در ۱۴ مارس هم به صورت واقعی و مجازی ثبت شده است و حلقه های آنها در شبکه بلاکچین موجود است. رز در خصوص ازدواج خود گفت:

بیشتر افراد در جاهایی مثل اماکن مذهبی، ساحل یا در کوه ها ازدواج می کنند. اما خب ما بیشتر افراد نیستیم. ما در بلاکچین ازدواج کردیم.

ربکا رز

کچرجینسکی علاوه بر مراسم عروسی سنتی یهودی، یک قرارداد هوشمند اتریوم به نام Tabaat را ایجاد کرد و حلقه های توکنیزه شده NFT را در قالب توکن TBT به کیف پول های خود منتقل کرد. در زبان عبری Tabaat به معنی حلقه است.

کچرجینسکی این قرارداد هوشمند ۲۲۱۸ خطی را در ۱۰ مارس ایجاد کرد. به گفته این زوج هزینه ایجاد این قرارداد ۰.۲۵ اتر معادل تقریباً ۴۵۰ دلار بوده است. یک ساعت پس از انعقاد قرارداد، سه تراکنش دیگر با هزینه ۰.۰۰۴۸ اتر یا ۸۷ دلار از Tabaat ارسال شد و به طور کلی توکنیزه کردن این قرارداد ازدواج حدود ۵۳۷ دلار برای این زوج هزینه داشته است.

در کل، تأیید این مراسم توسط شبکه اتریوم حدود ۴ دقیقه طول کشید و کارمزد آن ۵۰ دلار بود. جالب است بدانید که هزینه یک مراسم عروسی واقعی در ایالات متحده تقریباً برابر با ۲۵۰۰۰ دلار است.

NFT ها تصویر دو دایره را نشان می دهند که در یکدیگر ادغام می شوند و یک حلقه را تشکیل می دهند. این NFT توسط هنرمندی به نام کارل یوهان هاسلروت (Carl Johan Hasselrot) طراحی شده است. رز در توییتر گفت:

بلاکچین، بر خلاف اشیا فیزیکی، جاودانه و توقف ناپذیر است. و همچنین، سانسور آن غیرممکن است و به اجازه هیچ کسی نیاز ندارد. دقیقا به شکلی که عشق باید باشد.

این اولین ازدواج مبتنی بر بلاکچین نیست. در اکتبر سال ۲۰۱۴ برای اولین بار از DLT برای ثبت ازدواج استفاده شده بود. مراسم ازدواج دیوید ماندرس (David Mondrus) و جویس بایو (Joyce Bayo) نیز با اسکن یک کد QR در یک کنفرانس خصوصی بیت کوین در فلوریدا برگزار شده بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx