۱۰ شرکت سنتی معروف که با وجود رکود بازار در حال حرکت به سمت رمزارزها هستند

ده شرکت بزرگ که در رکود وارد بازار شدند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 404 نفر

با وجود رکود فعلی بازار، شرکت‌های بزرگ سنتی در سال گذشته به روش‌های مختلف به استقبال از ارزهای دیجیتال ادامه دادند.

برای به‌روز نگه داشتن شما در مورد اینکه چه کسی برای ایمن کردن بخشی از اقتصاد کریپتو چه کاری انجام می‌دهد، فهرستی از ۱۰ شرکت سنتی را که اخیراً (یکی دیگر) به سمت ارز دیجیتال برداشته‌اند، گردآوری کرده‌ایم.

۱. جی پی مورگان

غول بانکداری سرمایه گذاری جی پی مورگان، در اکتبر سال جاری، دسترسی به چهار صندوق از Grayscale Investments و یک صندوق از Osprey Funds را فراهم کرد. طبق گزارش CNBC، با توجه به انتقادات قبلی جیمی دیمون، مدیر عامل شرکت از ارزهای دیجیتال، این عرضه به عنوان یک حرکت کم حاشیه توسط بانک سرمایه گذاری انجام شد.

با این حال، به نظر می‌رسد که موضع تند دیمون در قبال رمزنگاری نرم‌تر شده است و مدیرعامل در آوریل امسال فناوری بلاک چین و امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را «فناوری‌های واقعی و جدید» نامید.

۲. سانتاندر

بانک بزرگ اسپانیایی، شعبه برزیلی گروه سانتاندر، بانکو سانتاندر اس.ای.، در ژوئیه سال جاری اعلام کرد که قصد دارد «در ماه‌های آینده» ارائه خدمات مرتبط با رمزنگاری را به مشتریان آغاز کند.

ما می دانیم که این بازاری است که باید بماند، و لزوماً واکنشی به موقعیت رقبا نیست، بلکه صرفاً این دیدگاه است که مشتری ما این نوع دارایی ها را درخواست کرده است، بنابراین ما باید صحیح ترین و صحیح ترین را پیدا کنیم. در آن زمان به نقل از ماریو لئو، مدیر عامل سانتاندر برزیل، راه آموزشی بیشتری برای انجام این کار وجود دارد.

۳. بلک راک

مدیر دارایی اصلی BlackRock در ماه آگوست با صرافی رمزنگاری عمومی کوین بیس همکاری کرد تا به مشتریان نهادی سابق که دارایی های دیجیتالی در کوین بیس نیز دارند بتوانند از علاءالدین( مجموعه ابزارهای نرم افزاری مدیر دارایی) برای مدیریت پرتفوی خود و انجام تجزیه و تحلیل ریسک در تصمیمات سرمایه گذاری استفاده کنند. .

در حال حاضر، این مشارکت فقط بر روی بیت کوین (BTC) متمرکز است، اگرچه جوزف چالوم، رئیس جهانی مشارکت های اکوسیستم استراتژیک در بلک راک، گفت که کل فضای دارایی دیجیتال مورد توجه است. او گفت: «مشتریان نهادی ما به طور فزاینده ای علاقه مند هستند تا در معرض بازارهای دارایی دیجیتال قرار گیرند.

علاوه بر معامله کوین بیس، بلک راک در ماه آگوست اولین تراست خصوصی بیت کوین خود را نیز راه اندازی کرد. این شرکت گفت که این محصول برای مشتریان نهادی ایالات متحده در دسترس است و به دنبال ردیابی عملکرد بیت کوین است.

۴. مدیریت دارایی شواب

CNBC گزارش داد، مدیر دارایی Schwab در اوایل این ماه صندوق مبادله مبادله ای Schwab Crypto Thematic (ETF) خود را منتشر کرد و دلیل آن را تقاضای مشتری عنوان کرد.

دیوید بات ست، رئیس بخش محصول و استراتژی سهام شرکت، در اظهار نظر درباره راه اندازی، کریپتو را “یک سرمایه گذاری بسیار سوداگرانه” خواند و افزود که شرکت شاهد “بخش های خاصی از سرمایه گذاران است که به دنبال دسترسی به این دسته دارایی در پرتفوی خود هستند. ”

۵. چیپوتل

فست فود زنجیره ای آمریکایی Chipotle در جولای سال جاری از بازی تعاملی جدیدی به نام «Buy The Dip» رونمایی کرد. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ۲۰۰۰۰۰ دلار کریپتو رایگان و همچنین کدهای تبلیغاتی ۰.۰۱ دلاری guacamole و Queso Blanco را تا پایان ماه برنده شوند. این به عنوان راهی برای یک شرکت سنتی در نظر گرفته شد تا خود را در چشم کاربران ارزهای دیجیتال جذاب تر کند.

۶. Checkout.com

شرکت پرداخت آنلاین Checkout.com در ماه ژوئن یک راه حل تسویه استیبل کوین برای مشتریان خود اعلام کرد که در ابتدا از کوین USD (USDC) پشتیبانی می کند. سپس، در ماه آگوست، این شرکت اعلام کرد که در حال بررسی یک ابزار پرداخت رمزنگاری جدید است که طبق گزارش The Block به کارگران اجازه می‌دهد حقوق خود را به صورت کریپتو دریافت کنند.

۷. سیستم های بازنشستگی شهرستان فیرفکس

یک صندوق بازنشستگی ۶.۸ میلیارد دلاری از ویرجینیا، ایالات متحده، گفته است که به دنبال سرمایه‌گذاری در بازارهای وام‌دهی کریپتو است و بازدهی را که می‌توان با استراتژی‌های کشاورزی بازدهی کریپتو بدست آورد «واقعاً جذاب» نامید.

کاترین مولنار، مدیر ارشد سرمایه گذاری سیستم بازنشستگی افسران پلیس کانتی فیرفکس، در صحبت با فایننشال تایمز در آگوست امسال، گفت: این واقعیت که برخی از افراد اکنون در بحبوحه رکود از بازار ارزهای دیجیتال عقب نشینی کرده اند به این معنی است که فرصت های خوبی برای آنهایی وجود دارد که هنوز هم باقی مانده.

۸. هیئت برنامه بازنشستگی معلمان انتاریو

یکی دیگر از سازمان‌های برنامه بازنشستگی که به نظر می‌رسد به فضای رمزنگاری علاقه نشان می‌دهد، هیئت برنامه بازنشستگی معلمان انتاریو است که در صرافی اصلی FTX سرمایه‌گذاری می‌کند. آخرین سرمایه گذاری معلمان انتاریو (آنها در اکتبر سال گذشته نیز سرمایه گذاری کردند) توسط FTX در ژانویه امسال رونمایی شد، زمانی که صرافی اعلام کرد که هیئت برنامه بازنشستگی در میان شرکت کنندگان در آخرین دور بودجه ۴۰۰ میلیون دلاری خود بود.

۹. Commerzbank

غول بانکی آلمانی Commerzbank در اوایل سال جاری درخواست “مجوز نگهداری رمزارز” از رگولاتور مالی این کشور، BaFin کرد. اگر Commerzbank بتواند مجوز را تضمین کند، آن را به اولین بانک در کشور تبدیل می کند که گامی جدی به سمت پذیرش دارایی های دیجیتال بردارد – یک پیشرفت بزرگ در صنعت بانکداری سنتی محافظه کار اروپا.

۱۰. Fidelity

Fidelity یکی دیگر از مدیران دارایی اصلی است که به طور فزاینده ای گام هایی را در حوزه ارزهای دیجیتال برداشته است. و اگرچه این شرکت یک بازیکن شناخته شده است، اما از سال ۲۰۱۸ که خدمات دارایی دیجیتال Fidelity را راه اندازی کرد، وارد این فضا شد، سرمایه گذاری آن در حوزه ارزهای دیجیتال متوقف نشده است. شایان ذکر است، این شرکت بار دیگر در آوریل امسال، زمانی که تصمیم گرفت به مشتریان طرح بازنشستگی فردی ۴۰۱ (k) اجازه دهد تا در بیت کوین سرمایه گذاری کنند – تا زمانی که کارفرمایان اجازه دهند، خبرساز شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx