دست پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال هودلنات در دادگاه رو شد

ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 386 نفر

داستان های پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال هودلنات (Hodlnaut) ادامه دارد

هودلنات در حالی که به تلاش های خود برای بازیابی ادامه می دهد که در حال کاهش هزینه ها است و ۸۰ درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند. این شرکت وام‌ دهی بیت کوین و سایر ارز دیجیتال ابتدا برداشت‌های کاربران را در ۸ آگوست متوقف کرد. سپس در ۱۶ آگوست یک درخواست قضایی را آغاز کرد که از شرکت در برابر ادعاهای قانونی محافظت می‌کند. طی این فرآیند یک افسر منصوب شده توسط دادگاه مدیریت این درخواست شرکت را بر عهده می‌گیرد.

امروز، این شرکت گفت که این روند در حال انجام است، زیرا نماینده حقوقی آن ها در اولین جلسه پرونده برای درخواست مدیریت قضایی خود در ۱۸ آگوست شرکت کرد.

هودلنات گفت که درخواست آن ها برای قرار گرفتن تحت مدیریت موقت قضایی در ۲۲ آگوست مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. این روند به موازات درخواست مدیریت قضایی آن ها که تاریخ استماع آن برای ۳۰ آگوست برنامه ریزی شده است، انجام خواهد شد.

اگرچه دسترسی به اسناد رسیدگی به مشتریان محدود شده است، ولی جزئیات این روند به بیرون درز کرده است. هودلنات ماه‌ها پیش گفت که هیچ ارتباط مستقیمی با ارز دیجیتال TerraUSD (UST) که اخیراً سقوط کرده است، ندارد. با این حال، اسناد فاش شده نشان می‌دهد که این شرکت TerraUSD Classic (USTC) را از طریق پروتکل Anchor استیک کرده است.

یکی از اعضای شرکت نوشت هودلنات هیچ ارتباط مستقیمی با UST ندارد. با این حال، به طور غیرمستقیم، ناپایداری UST بر روی شرکت هودلنات تاثیر می گذارد. عبارت‌های عجیب در متن بیانیه بسیار مبهم است، زیرا استیک کردن دارایی‌ها در پروتکل Anchor مستلزم داشتن UST است.

میزان ضرر هودلنات

بر اساس متن پرونده، این فعالیت‌های سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال باعث شد که هودلنات ۱۸۹.۷ میلیون دلار ضرر کند. این شرکت همچنین امروز اعلام کرد که ۸۰ درصد از نیروی کار خود را برای کاهش هزینه ها اخراج کرده است.

اکنون تنها ۴۰ کارمند در این شرکت باقی مانده اند. هودلنات می‌گوید که کارمندانی که در تیم باقی می‌مانند، فقط کارمندان ضروری برای انجام وظایف کلیدی ما هستند.

هودلنات علاوه بر این گفت که به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای بازیابی نقدینگی، نرخ‌های سوخت را کاهش می‌دهد و تمام نرخ‌های بهره باز مدت را به صفر درصد تغییر می‌دهد. این سیاست از ۲۲ آگوست اعمال خواهد شد.

در نهایت، هودلنات اشاره کرد که بین این شرکت و دادستان کل سنگاپور و نیروی پلیس سنگاپور روندی در جریان است. این سازمان گفته است که نمی‌تواند هیچ اطلاعاتی را در این زمینه اعلام کند.

این شرکت مرتبط با ارز دیجیتال می گوید که احتمالاً به روز رسانی بعدی خود را در ۲۳ آگوست منتشر خواهد کرد.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx