خروج سنگین سرمایه از والت های مرتبط با صرافی کوکوین

خروج سنگین سرمایه از والت های مرتبط با صرافی کوکوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 586 نفر

خروج سنگین سرمایه از والت های مرتبط با صرافی کوکوین

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که میلیاردها دلار سرمایه از ۱۴ والت مرتبط; با صرافی کوکوین خارج شده که باعث وحشت سرمایه گذاران و تریدرها شده است.

گفته می شود که از این والت ها که پیشتر در حدود ۱.۷ میلیارد دلار; دارایی دیجیتال در خود جای داده بودند، تنها ۱۰ میلیون دلار باقی مانده است.

چنین خروج حجم زیاد سرمایه از این صرافی باعث وحشت شدید سرمایه گذارانی شده که پول خود را در این صرافی نگه می دارند یا تریدرهایی که به طور فعال با استفاده از این پلتفرم ترید می کنند.

تکذیب شایعات

این خبر در حالی منتشر شده که پیش از این جانی لیو، مدیرعامل کوکوین; در صحبت های خود به موضوعاتی همچون امنیت وجوه کاربران و فادهای منتشر شده پرداخته بود.

این صحبت ها در حالی منتشر شد که شایع شده بود کوکوین سرمایه گذاری ارزدیجیتال هنگفتی در پلتفرم ورشکست شده تری اروز کپیتال کرده است. اما خوشبختانه مدیر عامل این صرافی تمام شایعات را رد کرد و اعلام کرد که کوکوین با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.

لازم به ذکر است که در زمان انتشار این مطلب، همه برداشت‌ ها و سایر عملیات‌ ها در این صرافی طبق روال گذشته فعال هستند. همچنین هیچ گزارشی در خصوص رد برداشت یا نگهداری وجوه بدون رضایت کاربران وجود نداشته است.

علیرغم صحبت های وی، همچنان هیچ توضیح رسمی در خصوص خروج این حجم از سرمایه ارائه نشده است. پیش از این، لیو در خصوص یک تراکنش ۸۰ میلیون دلاری گفته بود که این جابجایی از صرافی به یک کیف پول سرد بوده است.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx