۱ اینچ (۱inch) وارد تجارت کیف پول سخت افزاری می شود

1 اینچ
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 342 نفر

صرافی غیرمتمرکز ۱ اینچ یک کیف پول سخت افزاری ایجاد کرده است که هدف آن ارائه یک دستگاه امن برای کاربران رمزارز برای نگهداری دارایی های خود است. کیف پول سخت افزاری یک دستگاه فیزیکی خواهد بود که ادعا می کند راهی امن برای ذخیره آفلاین کلیدهای خصوصی کاربران ارائه می دهد. این کیف پول در کنار کیف پول مبتنی بر وب موجود ۱inch ارائه می شود.

۱ اینچ در بیانیه ای که با دی بلاک به اشتراک گذاشته شده است، گفت که کیف پول سخت افزاری ۱ اینچ در حال گذراندن مراحل نهایی توسعه و آزمایش قبل از عرضه برای فروش در اواخر سال جاری است. پس از راه اندازی، با بازیکنان بزرگتر در حوزه کیف پول‌های سخت افزاری مانند لجر و ترزور رقابت خواهد کرد.

این حرکت نشان دهنده تلاش های این پروژه برای تنوع بخشیدن به تجارت خود است. تیم ۱inch خاطرنشان کرد: «از آنجایی که شبکه ۱ اینچ مشتاق است اکوسیستم محصولات و پروژه‌های خود را گسترش دهد، کیف پول سخت‌افزاری ۱اینچ، راه‌حلی پیشرفته برای ذخیره‌سازی سرد کریپتو، به بازار عرضه می‌شود.»

کیف پول سخت افزاری ۱ اینچ دارای صفحه نمایش لمسی ۲.۷ اینچی خواهد بود. این کیف پول یک دستگاه بی سیم خواهد بود، با باتری قابل شارژ کار می کند و کاربران می توانند با استفاده از کدهای QR یا فناوری NFC تراکنش های بی سیم را امضا کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx