سارق ریدیوم ۲.۷ میلیون دلار اتریوم را به تورنادو کش منتقل کرد

ریدیوم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 433 نفر

شرکت امنیتی سرتیک (CertiK) خاطرنشان کرد که یک آدرس اتریوم مرتبط با سارق ریدیوم (Raydium) در ۱۹ ژانویه ۲.۷ میلیون دلار اتریوم (ETH) را از طریق تورنادو کش شستشو داده است.

در دسامبر گذشته، ریدیوم ، یک صرافی غیرمتمرکز که بر روی بلاکچین سولانا ساخته شده بود، بیش از ۴.۴ میلیون دلار در دارایی های مختلف هک شد. هکر توانست پس از به خطر انداختن کلیدهای حساب مدیریتی که قراردادهای هوشمند ریدیوم را تامین می‌کردند، توکن‌های استخر نقدینگی (LP) ریدیوم را تحت کنترل خود دربیاورد. هکر بعداً وجوه دزدیده شده را به اتریوم تبدیل کرد.

بیش از یک ماه پس از این حادثه، آدرسی که توسط اتراسکن به عنوان سارق ریدیوم برچسب‌گذاری شده بود، ۲.۷ میلیون دلار دارایی سرقت شده را به تورنادو کش منتقل کرد. هکرها اغلب دارایی‌های دزدیده شده را به تورنادو کش منتقل می‌کنند، زیرا به آنها اجازه می‌دهد تا تاریخچه تراکنش‌ها را پنهان کنند.

تورنادو کش از سال گذشته به دلیل تحریم شدن توسط دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC) در کانون توجه قرار گرفته است. پس از تحریم‌ها، تمامی افراد و نهادهای مستقر در ایالات متحده از تعامل با این اپلیکیشن با توجه به پتانسیل آن برای پولشویی منع می‌شوند. حتی پس از اعلام تحریم ها، تورنادو کش به طور گسترده توسط هکرهای پروتکل های مالی غیرمتمرکز استفاده می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx