تراکنش های مرموز توکن شیبا

تراکنش های مرموز توکن شیبا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 414 نفر

داده های Etherscan که توسط کاربر توییتر @shibaplay_ به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع بیش از ۲۸۱ میلیارد توکن شیبا اینو توسط کیف پول های ناشناس منتقل شده است. این انتقال ها به دنبال فروش ۱۱۵ میلیارد توکن شیبا در روز جمعه انجام شد.

این کیف پول‌ها ۲۸۱ میلیارد توکن شیبا جابه‌جا می‌کنند، سه انتقال با ۱۲۰،۶۷۰،۳۶۳،۹۰۶، ۸۳،۳۴۱،۸۷۲،۶۸۱ و ۷۷،۹۵۰،۳۳۱،۲۵۴ شیبا اینو توسط کاربر فوق‌الذکر توییتر گزارش شده است. کیف پول 0xee4c8c3ac157eb287e8b385820f190b4663ca37c مقصد اولین (و بزرگترین) تراکنش بود که بیش از ۱۳ ساعت پیش انجام شد. در حال حاضر، رمزارز‌ها در این آدرس باقی مانده اند. با این حال، نمی توان در مورد کیف پول هایی که ۸۳.۳ میلیون و ۷۷.۹ میلیون توکن شیبا دریافت کرده اند صحبت کرد. هر دو این کیف پول ها توکن های خود را فرستاده اند و اکنون خالی از SHIB هستند.

کیف پولی که ۸۳,۳۴۱,۸۷۲,۶۸۱ SHIB دریافت کرد و سپس آن را به کیف پول دیگری منتقل کرد (یا احتمالاً آن را فروخت) بعداً سه تراکنش بزرگ دیگر از این میم توکن را دریافت کرد. هر سه مبلغ بلافاصله به آدرس های دیگر ارسال شد. با نوسانات قیمت فعلی دومین میم کوین بزرگ، نهنگ‌ها با خرید شیبا در قیمت پایین و فروش آن‌ها پس از افزایش قیمت حتی برای مدت کوتاهی سود می‌برند.

نهنگی ۱۱۵ میلیارد توکن شیبا را در بایننس فروخت

یک نهنگ مرموز در مجموع ۱۱۴,۹۵۲,۸۹۴,۱۳۸ توکن شیبا را به کیف پولی با پایان -۷e6c فرستاد. پس از آن، این بخش عظیم رمزارز شیبا به کیف پول بایننس فرستاده شد که به احتمال زیاد فروخته خواهد شد. در آن زمان، این مقدار SHIB تقریباً ۱.۴ میلیون دلار ارزش داشت. به گفته اتر اسکن، سه کیف پول دیگر نیز همزمان مقادیر بزرگ شیبا را به همان کیف پول بایننس ارسال کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx