۴۴۰۰ سرمایه گذار ناراضی به دنبال دو کوان هستند

دو کوان
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 385 نفر

یک گروه از سرمایه‌گذاران خُرد در تلاش است تا دو کوان، یکی از بنیانگذاران ترافرم لبز را ردیابی کند. اعضای این گروه ۴۴۰۰ نفری دیسکورد (Discord) به نام “گروه بازپرداخت UST” برای ردیابی محل اختفای دو کوان تلاش می‌کنند. اعضای گروه، ظاهراً به دلیل ناامیدی از فقدان نتایج سازمان‌های مجری قانون، در حال جست‌وجوی اینترنتی برای یافتن سرنخ‌ها و به اشتراک گذاشتن آن‌ها با گروه، برای ردیابی کوان هستند.

اعضا پیشنهاد کرده‌اند که او می‌تواند در مکان‌هایی مانند روسیه، دبی، آذربایجان یا حتی در یک قایق تفریحی اقامت کند. تلاش‌های مستمر آن‌ها علی‌رغم اینکه مقامات در کره جنوبی گام‌های مهمی برای محاکمه کردن کوان برداشتند و دادگاه سئول حکم بازداشت او را در ۱۴ سپتامبر صادر کرد، انجام می‌شود. اینترپل در پاسخ به این حکم ظاهراً در ۲۶ سپتامبر “اعلامیه قرمز” را به مجریان قانون در سراسر جهان صادر کرده اند.

URG (نام گروه) در ابتدا در ۱۶ ماه می به عنوان یک اتاق گفتگو برای سرمایه گذاران اکوسیستم ترا و برای کمک به راه اندازی دعاوی از طرف اعضای خود برای بازیابی وجوه از دست رفته از استیبل کوین ترا (USTC)، تشکیل شد.

طبق گزارش ۱۹ اکتبر فایننشال تایمز، یکی از اعضای URG، کان هیونگ سوک، به زودی به دبی سفر خواهد کرد، شهری که بسیاری از اعضای گروه معتقدند کوان در آن پنهان شده است.  هیونگ سوک یک مهندس نرم‌افزار ۲۶ ساله و کارمند سابق ترافرم لبز، شرکت سازنده بلاک چین Terra است و از ۲۶ می عضو URG بوده است.

کوان که در پی انفجار اکوسیستم ترا تبدیل به یک چهره بحث برانگیز شد، ادعا می کند که “در حال فرار” نیست و به طور کامل با همه سازمان های دولتی در ارتباط با او همکاری می کند. لورا شین، روزنامه‌نگار کریپتو و مجری پادکست Unchained، در ۱۹ اکتبر با کوان مصاحبه کرد که طیف وسیعی از سوالات مربوط به اخبار جاری را از او پرسید.

کوان هنگام صحبت در مورد محل فعلی خود، به او گفت که پس از سقوط ترا، از سنگاپور به دلیل حفظ حریم خصوصی و نگرانی های امنیتی شخصی نقل مکان کند، و به عنوان مثال گفت که درب آپارتمانش شکسته شده است، و اظهار داشت:

این برای فرار یا چیزی شبیه به آن نیست که من نمی خواهم محل زندگی خود را فاش کنم. فقط هر بار که محل زندگی من مشخص می شود، زندگی در آنجا برای من تقریبا غیرممکن می شود.

سخنگوی ترافرم لبز معتقد است که اتهامات علیه دو کوان “به شدت سیاسی” است و دادستان های کره جنوبی در پاسخ به فشار عمومی، تعریف اوراق بهادار مالی را گسترش داده اند. کوون این احساس را در طول مصاحبه خود با شین بیان کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx