ورشکستگی بانک بزرگ آلمانی بخاطر زمستان کریپتو

زمستان کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 494 نفر

بانک های ارائه دهنده خدمات کریپتو در حال ورشکستگی

بانک رمزنگاری آلمانی Nuri به ۵۰۰۰۰۰ کاربر خود گفته است که در حالی که این شرکت برای تعطیل کردن و انحلال کسب‌وکار آماده می‌شود،مشریان وجوه را از حساب‌های خود برداشت کنند .

نوری برای اولین بار در ماه آگوست، پس از اعلام اینکه در میان فشارهای اقتصادی زمستان کریپتو، درخواست ورشکستگی داده است، مشکلات نقدینگی را گزارش کرد. در آن زمان گفته شد که این تجارت طبق معمول ادامه خواهد داشت، زیرا روی یک طرح بازسازی و تضمین خرید کار می‌کرد، با این حال خرید انجام نشد.

کریستینا مایر، مدیرعامل نوری در یک پست وبلاگی در ۱۸ اکتبر خاطرنشان کرد که علیرغم بهترین تلاش‌های شرکت، نمی‌تواند فعالیت‌های خود را در حال پیشرفت حفظ کند.

برخلاف وام‌دهنده ورشکسته کریپتو، سلسیوس که برداشت‌های کاربران را قبل از اینکه همه چیز به نابودی برود قفل می‌کرد، نوری کاربران را تشویق می‌کند تا تمام دارایی‌های خود را قبل از ۱۸ دسامبر برداشت کنند.

مشتریان دسترسی دارند و می‌توانند تمام وجوه را تا تاریخ ذکر شده برداشت کنند. تمام دارایی های موجود در حساب Nuri شما ایمن است و تحت تأثیر ورشکستگی نوری قرار نمی گیرد. معامله تا ۳۰/۱۱/۲۰۲۲ امکان پذیر خواهد بود.

مایر توضیح داد که «امسال به دلیل شرایط سخت اقتصادی و سیاسی ماه‌های گذشته که ما را از جذب سرمایه جدید یا یافتن خریدار باز داشت، غیرقابل غلبه شده‌اند.»

وی ادامه داد: «علاوه بر این،ورشکستگی یکی از شرکای تجاری اصلی ما، وضعیت را به طور قابل توجهی بدتر کرد . در نتیجه، نوری مجبور شد در ماه اوت امسال برای ورشکستگی موقت اقدام کند.

در حالی که مایر به طور مشخص شریک تجاری ورشکسته خود را نام نمی برد، به نظر می رسد سلسیوس کاندیدای اصلی باشد زیرا با Nuri برای ارائه حساب های سپرده بیت کوین با مشتریان خود شریک شده بود. این حساب‌ها با ورشکستگی سلسیوس متوقف شدند.

مایر همچنین خاطرنشان کرد که این شرکت همچنان نسبت به پتانسیل خدمات مالی مبتنی بر بلاک چین تمایل دارد.

ما هنوز به فناوری مالی نوآورانه اعتقاد داریم و متقاعد شده‌ایم که بلاک چین، ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز فرصت‌هایی را ارائه می‌دهند که ارزش واقعی را به زندگی مردم می‌افزایند. با این حال، نوآوری مالی باید ایمن، قابل درک و آسان برای استفاده هر چه بیشتر مردم باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx