بررسی عملکرد پروتکل آوه و رمزارز بومی آن AAVE

بررسی عملکرد پروتکل آوه و رمزارز بومی آن AAVE
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 382 نفر

اعضای انجمن آوه [AAVE] به پیشنهادی مبنی بر توقف موقت وام اتریوم در پلتفرم رای مثبت دادند. با این رأی گیری که بین ۳۰ آگوست و ۲ سپتامبر برگزار شد، اعضا تصمیم گرفتند به دلیل ادغام اتریوم کمی مکث کنند. پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین، مساری، کشف کرد که با وجود این تعلیق، معیارهای کلیدی اکوسیستم در ۵ تا ۱۱ سپتامبر رشد کرده اند. این تحولات در گزارش هفتگی آوه برجسته شده است.

پروتکل آوه رشد کمی داشت

علاوه بر این، علی‌رغم توقف وام‌گیری اتریوم، مساری پی برد که استفاده کلی از ETH بین ۵ تا ۱۱ سپتامبر ۹.۳ درصد رشد کرده است. این رشد بدنبال آن بود که کاربران پروتکل از راه‌های دیگر وام‌های اتریومی را دریافت کردند. این راه‌های دیگر شامل آوه ۳ و آوه ۲ هستند که در بلاکچین های پالیگان و آوالانچ  مستقر شده اند. علاوه بر این، درآمد پروتکل ETH در مدت مشابه ۸۰ درصد افزایش یافت.

از نظر معیارهای کلیدی اکوسیستم، آوه شاهد رشد ۵.۴ درصدی نقدینگی در پلتفرم بود. بین ۵ و ۱۱ سپتامبر، نقدینگی در این پروتکل وام دهی از ۱۰.۳ میلیارد دلار ثبت شده بین ۲۹ آگوست تا ۴ سپتامبر به ۱۰.۸ میلیارد دلار افزایش یافت. علاوه بر این، کل درآمد حاصل از ۵ تا ۱۱ سپتامبر به ۳.۵ میلیون دلار رسید. این نشان دهنده افزایش ۲۸.۱ درصدی کل درآمد از ۲.۷ میلیون دلار ثبت شده به عنوان درآمد کل بین ۲۹ آگوست و ۴ سپتامبر است.

در دوره مورد بررسی، رپد اتریوم (WETH) پر استفاده ترین دارایی در پروتکل بود. این دارایی با نرخ بهره برداری ۶۷.۷ درصد، پیشتاز است. این یک جهش ۱۶ درصدی در نرخ بهره برداری از ۵۸.۴ درصد ثبت شده در مدت مشابه بود. از بین تمام دارایی های فهرست شده در آوه، رپد اتریوم بیشترین درآمد را در دوره مورد بررسی ایجاد کرد. پس از آن USDC، درآمدی بالغ بر ۷۲۲۰۰۰ دلار را بین ۵ تا ۱۱ سپتامبر به دست آورد. USDC با ۳۲.۷ درصد سهم، بالاترین سهم موجودی سپرده توکنی را در آوه دارد.

عملکرد آوه

وضعیت AAVE چطور است؟

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، توکن بومی پروتکل در دوره مورد بررسی، رشد ۳ درصدی قیمت را داشت. در زمان نوشتن این مقاله، آوه با قیمت ۹۱.۲۲ دلار معامله می شود. قیمت هر واحد AAVE در هفت روز گذشته ۱٪ کاهش یافته است. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت آوه ۲٪ کاهش یافت. با این حال، داده های کوین مارکت کپ نشان می دهد که حجم معاملات در همان دوره افزایش قابل توجهی دارد. در زمان انتشار مقاله این متغیر ۶۶ درصد افزایش داشت. این نوع واگرایی بین قیمت دارایی و حجم معاملات آن معمولاً نشان دهنده خستگی خریداران است. بنابراین کاهش بیشتر قیمت قریب الوقوع است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx