افزایش سهم بازار استیبل کوین BUSD

استیبل کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 398 نفر

جنگ استیبل کوین ها

مدیر عامل FTX ،سم بنکمن، گفت که افزایش استیبل کوین BUSD بایننس می تواند جرقه “دومین جنگ بزرگ استیبل کوین” باشد، با توجه به اینکه ارزش بازار آن در ماه های اخیر به سرعت افزایش است.

اظهارات اخیر این فرد یک ماه پس از آن است که بایننس برنامه های خود را برای تبدیل خودکار تعداد زیادی از استیبل کوین های پشتیبانی شده در مبادله آن به BUSD در ۶ سپتامبر انجام داد. که از آن زمان شاهد افزایش سهم BUSD از کل بازار استیبل کوین بوده است.

بر اساس پلتفرم جمع‌آوری داده‌های ارز دیجیتال، کوین متریک، سهم BUSD از کل بازار استیبل کوین از ۱۰.۰۱ درصد در ۷ سپتامبر به ۱۵.۴۸ درصد در ۲۲ اکتبر افزایش یافته است.

در همین حال، ارزش بازار BUSD در ۳۰ روز گذشته ۳.۳ درصد افزایش یافته و به ۲۱.۷ میلیارد دلار رسیده است.

مدیر عامل FTX در مورد رشد دارایی پس از این حرکت، در ۲۳ اکتبر از طریق توییتر اشاره کرد که “بایننس، جایگاه USDC را خواهد گرفت و ما شاهد تغییر در عرضه هستیم” و افزود: “در نتیجه دومین جنگ بزرگ استیبل کوینها آغاز می شود.”سم بکمن خاطرنشان کرد که اولین “جنگ استیبل کوین” بین پنج استیبل کوین در سال ۲۰۱۸ انجام شد که منجر به تتر و USDC به عنوان دو رهبر شد.

امروزه تتر همچنان با سهم ۴۸ درصدی از بازار استیبل کوینها، پیشتاز است، اگرچه از ۸۸ درصد از سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است، در حالی که سهم USDC از ۱۰ درصد به ۳۲ درصد در همان دوره افزایش یافته است.

افزایش سهم BUSD بایننس حتی برجسته‌تر است، اما در همان بازه زمانی بیش از ۳۰ برابر یعنی از ۰.۵ درصد به ۱۵.۴۸ درصد رشد کرده است.
سم بنکمن اضافه کرد که همانطور که BUSD همچنان به راه خود به بازار ادامه می دهد زیرا بازیگران متمرکز بزرگ برای تسلط مبارزه می کنند، احتمالاً پروژه های بیشتری در “فضای استیبل کوین بدون پشتوانه فیات” نیز رشد خواهند کرد.
جالب خواهد بود که ببینیم چه چیزی از USDC پس از لونا و پس از DAI-holding بیرون می آید. حدس من این است که این چیزی است که دارای سود یا در غیر این صورت با مقداری مثبت است.»

در ماه سپتامبر، بایننس اعلام کرد که فهرست بلندبالایی از جفت دارایی های معاملاتی اسپات در USDC، USDP Stablecoin  و TrueUSD  را متوقف می کند، به طوری که کاربرانی که همچنان این سه استیبل کوین را تا ۲۹ سپتامبر نگه می دارند تا دارایی های خود به طور خودکار به BUSD در نسبت ۱:۱ تبدیل شوند.

بایننس اظهار داشت که این اقدام تصمیمی برای افزایش نقدینگی و کارایی سرمایه برای کاربران است. در آن زمان، بایننس گفت که برنامه‌های فوری برای انجام همین کار با تتر وجود دارد، اما خاطرنشان کرد که این «ممکن است تغییر کند».

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx