Aada Finance، اولین پروژه دیفای کاردانو

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

Input Output، شرکت پشتیبان کاردانو، تاریخ راه اندازی اولین پروتکل وام دهی و استقراضی خود در بلاک چین کاردانو، یعنی Aada Finance را اعلام کرده است. راه اندازی ورژن اول، در 13 سپتامبر 2022 انجام می شود و اولین باری است که منابع مالی غیرمتمرکز (DeFi) به بلاک چین کاردانو می آیند. aada بر پایه […]

کاردانو

Input Output، شرکت پشتیبان کاردانو، تاریخ راه اندازی اولین پروتکل وام دهی و استقراضی خود در بلاک چین کاردانو، یعنی Aada Finance را اعلام کرده است.

راه اندازی ورژن اول، در 13 سپتامبر 2022 انجام می شود و اولین باری است که منابع مالی غیرمتمرکز (DeFi) به بلاک چین کاردانو می آیند. aada بر پایه پلت فرم قرارداد هوشمند Plutus ساخته شده است که برای اولین بار در هارد فورک آلونزو در سپتامبر 2021 معرفی شد. آدا فایننس از یک DeFi بدوی به نام اوراق قرضه NFT برای ساده کردن تجربه کاربر در وام گرفتن استفاده می کند.

با توجه به توئیت مدیریت پروژه، تعامل با جامعه کریپتو در مورد این پروژه از حدود اکتبر 2021 آغاز شد. این برنامه غیرمتمرکز برای اولین بار در می 2022 در شبکه آزمایشی کاردانو راه اندازی شد. این بلاک چین موازی به عنوان یک محیط آزمایشی برای برنامه های جدید قبل از استقرار آنها در شبکه اصلی عمل می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx